Honeywell`den şeker üreticisine destek

ŞEKER ÜRETİCİSİNE DESTEK

Honeywell`den şeker üreticisine destek
Satınalma Zirvesi

Yazılım Geliştirme Destek Programı  ‘Solution Enhancement Support Program (SESP)’nın bir parçası olarak Honeywell ayrıca Konya Şeker, Çumra fabrikasında kurulu bulunan otomasyon sistemini ‘Experion® Process Knowledge System (PKS)’ de en son versiyona yükseltecek.

SESP Honeywell’in müşterilerinin otomasyon sistemi yatırımlarını her zaman güncel tutmalarını sağlayan en önemli sistem destek programı. Ayrıca SESP programı mühendis ve operatör eğitimleri, Honeywell’in on-line bilgi bankasına erişim, teknik destek merkezindeki uzmanlarla doğrudan iletişim ile problem giderme desteği gibi otomasyon sisteminin performansını ve ayakta kalma süresini yükselten çeşitli destek araçları sunuyor.
Konya Şeker Çumra Fabrikası Bakım Onarım Müdürlüğü yetkilisi konuyla ilgili olarak, “Experion sisteminin daha önceki uygulaması sonucu, ürün kalitesinde ve üretim kapasitesinde önemli ilerlemelerin yanı sıra üretim maliyetlerinde azalma gördüğümüz için Honeywell’i seçtik” diyerek sözlerini şöyle tamamlıyor: “Ayrıca Honeywell’in müşteri memnuniyetine verdiği önemi takdir ediyoruz. Tüm taleplerimiz hızlı ve sorunsuz bir şekilde ele alınıyor ve değerli bir müşteri olduğumuzu hissediyoruz”. 

SESP PROGRAMI EN YÜKSEK İŞLETME PERFORMANSINI SÜRDÜRÜLEBİLİR KILACAK
Honeywell’in Konya Şeker için uygulayacağı SESP programı firmanın en yüksek işletme performansını korumasına ve mevcut otomasyon sisteminin de uzun vadede değerini korumasına yardımcı olacak. SESP anlaşması Çumra Şeker Fabrikası’nın ihtiyaçları göz önüne alınarak düzenlendi ve mevcut sistemlerin optimum performans seviyelerini koruyabilmeleri için yazılım güncelleme desteğini de içeriyor. Honeywell ayrıca halen kurulu bulunan Experion sistemini de en son sürüm olan Experion R310 sürümüne yükseltecek. Bu yükseltme ile tesis verimliliği artarken bakım masraflarının düşmesi, proses bilgisine daha hızlı erişim sayesinde tesis ömrü süresince yatırımın geri dönüşü oranında % 50’ye kadar iyileştirme sağlanması, duruşların azaltılması ve proses arızalarından sonra daha hızlı geri dönüş mümkün olabilecek. Son olarak da tesis 24/7 bazlı teknik destek hizmetinden faydalanabilecek.
“Özellikle mevcut ekonomik koşullar altında otomasyon, kontrol ve bileşim teknolojilerinden sağlanan faydanın maksimize edilmesi proses bazlı üreticilerin öncelikli hedefi” diyen Honeywell Türkiye Proses Çözümleri Müdürü Naci Erakin sözlerini şöyle sürdürdü: “Honeywell’in destek ve servis hizmetleri müşterilerin otomasyon yatırımlarını korumalarına ve yeni teknolojilere kendi belirledikleri bir tempoda geçiş yapmalarına ve böylece genel iş performanslarını arttırmalarına yardımcı oluyor.”

http://www.haberortak.com

 

Güncelleme Tarihi: 07 Ekim 2009, 12:00
YORUM EKLE

ST Endüstri Radyo

ST Endüstri Radyo

Dergiler
Partnerler