HaberOrtak

DÜNYANIN EN İYİ ÇAĞRI MERKEZİ SEÇİLDİLER
DÜNYANIN EN İYİ ÇAĞRI MERKEZİ SEÇİLDİLER

Türk Telekom AssisTT, tüm dünyada çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olan ve Contact Center World tarafından gerçekleştirilen The 2020 Top Ranking Performers Awards‘da iki ayrı kategoride dünya birincisi oldu. 

İNDEKS BİLGİSAYAR 2020’DE KÂRINI YÜZDE 55 ARTTIRDI
İNDEKS BİLGİSAYAR 2020’DE KÂRINI YÜZDE 55 ARTTIRDI

2020'de satışlarını yüzde 93 büyüme ile 10,3 milyar TL'ye çıkaran İndeks Bilgisayar, brüt kârını 385,7 milyon TL'ye, konsolide net kârını ise yüzde 55 artış ile 143,3 milyon TL'ye yükseltti.

MÜŞTERİ BULMA SANATI KİTAP OLDU
MÜŞTERİ BULMA SANATI KİTAP OLDU

Fabrika Odaklı Pazarlama Kitabı’nın yazarı Recep Akbayrak’ın iş yönetimi ve şirketler arası pazarlamayı anlattığı Müşteri Bulma Sanatı B2B Pazarlama isimli kitap çıktı.


Sektörel Bültene Abone Ol
Endüstri Radyo'yu en çok hangi saatlerde dinliyorsunuz?


Enerji Zirvesi

Proses Zirvesi

Dergiler