HaberOrtak

DÜNYANIN EN İYİ ÇAĞRI MERKEZİ SEÇİLDİLER
Türk Telekom AssisTT, tüm dünyada çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olan ve Contact Center World tarafından gerçekleştirilen The 2020 Top Ranking Performers Awards‘da iki ayrı kategoride dünya birincisi oldu.

İNDEKS BİLGİSAYAR 2020’DE KÂRINI YÜZDE 55 ARTTIRDI
2020'de satışlarını yüzde 93 büyüme ile 10,3 milyar TL'ye çıkaran İndeks Bilgisayar, brüt kârını 385,7 milyon TL'ye, konsolide net kârını ise yüzde 55 artış ile 143,3 milyon TL'ye yükseltti.

MÜŞTERİ BULMA SANATI KİTAP OLDU
Fabrika Odaklı Pazarlama Kitabı’nın yazarı Recep Akbayrak’ın iş yönetimi ve şirketler arası pazarlamayı anlattığı Müşteri Bulma Sanatı B2B Pazarlama isimli kitap çıktı.
EndüstriForum - Son Mesajlar
Müşteri Bulma Sanatı Kitap Oldu
Son: Markaküpü - Çarşamba, 15:31
Esnek çalışmayı kalıcı hale getiriyoruz
Son: medi - Çarşamba, 12:03
Fluke Mart Kampanyası
Son: NETES MÜHENDİSLİK - Pazartesi, 12:08
AIOT PAZARI, 2025'TE 450 MİLYAR DOLARA ULAŞACAK
Son: Cem Karatay - 26 Şubat 2021
Geleceğin Dünyasını Kim Belirleyecek Kim Yönetecek ?
Son: - 25 Şubat 2021


Sektörel Bültene Abone Ol
ANKETTüm Anketler