Başkentgaz, Ankara'da yaklaşık 5 milyon kişiye doğal gaz dağıtım hizmeti sunuyor. Tüketicilerden gelen verileri etkin bir şekilde kullanmayı hedefleyen Başkentgaz, müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla Talep Yönetim Merkezi’ni kurdu. Başkentgaz, müşteri hizmetleri, iç tesisat, sayaç işlemleri ve diğer tüm iş süreçlerinde abone memnuniyetini daha ileriye taşımayı hedefliyor. Tüketicilerden gelen talep ve önerileri hızlı bir şekilde değerlendirmeyi, kısa süre içerisinde çözüme kavuşturmayı ve verileri etkin bir şekilde kullanmayı hedefleyen Başkentgaz, Talep Yönetim Merkezi ile farklı kanallardan gelen bildirimlere hızlı bir şekilde cevap verecek. 

KESİNTİSİZ VE GÜVENLİ DOĞALGAZ KULLANIMI 

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Başkentgaz Genel Müdürü Asım Yüksel, “Isınmanın temel ihtiyaçlardan biri olması sebebiyle kullanıcıların taleplerinin kısa sürede çözüme kavuşturulması gerekiyor. Günlük yaşamımızı sağlıklı bir şekilde geçirebilmek için kesintisiz ve güvenli doğal gaz kullanmaya ihtiyacımız var. Başkentgaz olarak bu hizmet vermek için hem özveriyle çalışıyoruz hem de yenilikçi çözümler geliştiriyoruz. Binlerce talebi aynı gün içinde Çağrı Merkezi’nin yanı sıra Talep Yönetim Merkezi üzerinden cevaplıyoruz." dedi. (AA)