Festo AG & CO, Avrupa Ülkeleri Müdürü Giampiero Bighiani, Festo’nun uluslararası bir aile şirketi olduğunu, 300 binden fazla müşteriye hizmet verdiğini belirterek, “Evrensel bir ürün istiyoruz, ama üç kıtada da aynı şekilde üretilsin” dedi.
Avrupa’da Türkiye’nin özel bir yeri olduğuna işaret eden Festo Avrupa Ülkeleri Müdürü Bighiani, “Esneklik, hız ve maliyet avantajınız, var. Ürünleri birkaç gün içinde teslim edebiliyoruz ve bu durumun daha da hızlandığını göreceksiniz” dedi.
Enerji, mobilite ve çevre konularına odaklanılması tespitini yapan, kirliliğin ne demek olduğunu, Çin’e gidince anladıklarını anlatan, Bighiani, 1997’de üretilen valf ile 2017’de Festo’nun ürettiği valfi kıyaslayıp, farkı özetleyerek şöyle konuştu:
“15 yıllık yatırım ve çalışmayla, her şeyi bünyesinde toplayan kompakt bir valf üretildi. İşte, bu fark Endüstri 4.0’ın da özeti. Artık öğrenme tarzımızı bile değiştirmemiz gerekiyor.”