Yıllık ortalama 62,8 milyar dolarlık harcama oranıyla Almanya’nın önde gelen e-ticaret platformu Otto, Türkiye’de Propars ile çalışmaya başladı. Otto, Propars aracılığıyla Türkiye’deki satıcılar Alman alıcılarla bir araya gelecek.
Otto’da yıllık ortalama satın alma potansiyeli kişi başı 947 euro olduğunu belirten Propars Genel Koordinatörü Ayşe Terzi, Otto'nun dünyanın ve Almanya’nın en büyük e-ticaret şirketlerinden biri olduğunu söyledi. Almanya’daki e-ticaret tüketicilerinin yüzde 92 olduğuna dikkat çeken Terzi, Hamburg merkezli platformun 20'den fazla ülkede faaliyet gösterdiğini ifade etti.
Otto'nun özellikle moda ve yaşam stili kategorilerinde dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından biri olduğunu belirten Terzi, işbirlikleri aracılığı ile Almanya’nın en büyük pazaryerlerinden olan Otto’da Türk satıcıları kendileri aracılıyla kolayca satış yapabileceklerini söyledi. 

MÜŞTERİLER İÇİN ÜRÜN TAKİBİ YAPILIYOR

Propars’in müşteriler yerine satışta olan ürünlerin takibini yaparak, ürün satışı gerçekleştirdiği an mağazalardaki stokları otomatik olarak güncellediğini ifade eden Terzi, Propars gelişmiş çeviri desteğiyle Türkçe olarak oluşturulan ürün isimleri ve açıklamaları pazar yerlerinde istenilen dilde yayınlanabildiğini belirtti