E-ticaret markası Avansas, 2020’de ilk kez alış-veriş yapan kişilerin bir önceki yıla göre yüzde 68 arttığını açıkladı. Şirket tarafından yapılan açıklamada, tüketicilerin işyeri alışverişine 56 milyon dakikadan fazla zaman harcadığı, en çok satılan ürün grupları ise gıda, kırtasiye ve hijyen ürünleri olduğu belirtildi.
E-ticarete ilginin arttığını ifade eden Avansas Genel Müdürü Sedat Anak, Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği’nin (ETİD) verilerine göre geçen yıl e-ticaret sektörü, yüzde 65 büyüme elde ederek 250 milyar TL'lik hacmi yakaladığını vurguladı.

YENİ HİZMETLER GELİŞTİRMEYE ÖNCELİK VERDİLER

Dijitalleşmenin ve talebin artmasıyla e-ticaret platformları tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılamak adına yeni ürün ve hizmetler geliştirmeye öncelik verdiklerini söyleyen Anak,  Avansas olarak bu dönemde ‘Çalışılan Her Yer İş Yeridir’ diyerek müşterilere tüm ihtiyaçlarını hijyenik ve en hızlı şekilde karşılamak üzere 1 iş gününde teslimata öncelik verdiklerini söyledi.