Kendisini dünya genelindeki en zorlu su sorunlarını çözmeye adamış lider su teknolojisi şirketi Xylem, müşteri memnuniyeti odaklı satış sonrası hizmetlerini güçlendirmeye devam ediyor. Türkiye operasyonları kapsamında müşterilerine kurulum, yerinde süpervizörlük, arıza tamir ve retrofit dahilinde uçtan uca servis hizmetleri sunan şirket, ayrıca kiralık hatlarıyla da acil taleplere destek oluyor. Müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik çalışmalarına hız kesmeden devam eden şirket, müşterilerine yakın lokasyonlarda yeni servis bayileri oluşturarak iletişim ağını genişletiyor. 2022 yılında üç yeni bayi açılışı gerçekleştirdiklerini belirten Xylem Türkiye Yaşam Döngüsü Hizmetleri Satış Müdürü Zekeriya Şahin, şirketin bu alandaki 2023 yılı hedeflerini açıkladı. 

2023 YILINDA ÜÇ YENİ BAYİ DAHA AÇACAK

Türkiye’nin her köşesindeki müşterilerine ulaşmak için 2022 yılında toplam bayi sayılarını altıya çıkardıklarını ifade eden Zekeriya Şahin, “2023 yılı içerisinde üç yeni bayi daha açarak ülkemizin neresinde olursa olsun bütün müşterilerimizin yanı başında olmayı hedefliyoruz. Ayrıca bayilerimizin yıllık düzenli eğitimleri de devam ediyor. Bu çalışmalarımızın müşteri memnuniyetini artırmasının yanı sıra önümüzdeki projeler için şirketimize büyük avantaj sağlayacağını düşünüyoruz. Satış sonrası hizmetlerimiz Xylem bünyesindeki bütün markaları kapsıyor. Servis, satış ve operasyon ekibi olarak 30’un üzerinde çalışanımızla hizmet veriyoruz. Bu sayıyı kısa zamanda 40’ın üzerine çıkarmayı planlıyoruz. Bayilerimizin eğitimli kadrolarını da dahil ettiğimizde tüm müşterilerimize 100’e yakın çalışan ile hizmet sunuyoruz” şeklinde konuştu.

“İZOLATÖRLÜ YAPILARIN YAYGINLAŞMASI İÇİN ÜRETİMİN ARTMASI LAZIM” “İZOLATÖRLÜ YAPILARIN YAYGINLAŞMASI İÇİN ÜRETİMİN ARTMASI LAZIM”

MÜŞTERİYE ÖZEL ÇÖZÜMLER SUNUYOR

Müşterilerini sahada ziyaret edip dinleyerek yaptıkları detaylı ihtiyaç analizi sonrasında en doğru çözümleri sunduklarını belirten Şahin, “Her müşteriye özel farklı çözümlerin sunulduğu bir satış sonrası hizmet politikası benimsiyoruz. Şirketimizin koruyucu bakım anlaşması ile beraber yedek parçaları da içeren daha kapsamlı anlaşmaları da bulunuyor. Sunduğumuz teknik eğitimler, sunumlar ve uygulama bilgileri ile daha bilinçli ve eğitimli bir müşteri kitlesi oluşturma hedefindeyiz. Xylem Türkiye olarak sadece ürün satan bir firma olmak yerine çözüm sunan bir partner olmayı tercih ediyoruz” dedi. 

70’İ AŞKIN KİRALAMA FİLOSU BULUNUYOR

Kiralama hizmetlerinde de öne çıkan Xylem’in farklı ihtiyaçlara yanıt veren 70’i aşkın bir kiralama filosu bulunduğunu açıklayan Şahin, “Kiraladığımız her üründe orijinal yedek parça kullanılmasına ve ürünün havuz testlerinden geçmiş olmasına büyük özen gösteriyor, sahaya her zaman çalışma performansı üst düzey ürünler sunuyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.