Bahar’la İş Dünyası programına konuşan K-Olive Naturel Sızma Zeytinyağı ve Dilez Gıda ve Dış Ticaret Firma Sahibi Dilek Zorlu, çalışma faaliyetleri üzerine Endüstri Radyo’da bilgiler verdi.

Bir girişime adım atmak isteyen kişilere tavsiyelerde bulunan Zorlu, özellikle zeytinyağı sektörünün son 15 yılda pazarının genişlediğini ve ilginin de büyük olduğunu söyledi.

Zorlu, “Öncelikle markalaşmak mı isteniyor yoksa üretimin herhangi bir noktasında mı olmak istiyor, buna karar vermek gerekiyor. Benim tek bir amacım vardı; bir marka yaratmak ve içindeki Türk zeytinyağını yurt dışına göndermek. Bunu nasıl yapacağımı ve buna nereden başlayacağımı bilmiyordum.” dedi.

Marka olduktan sonra sunumun nasıl yapılacağı konusunun da önemli olduğuna dikkat çeken Zorlu, hangi kalitede zeytinyağının hangi pazarda satılacağına karar vermek buna uygun adımlar atmak gerektiğini belirtti.

DAMAK ZEVKİNE HİTAP EDEN YAĞ EN GÜZELİ

Pazarı en karmaşık ve farklı olan gıdadır zeytinyağı çünkü tüketicisi çok bilinçli değildir diyen Zorlu, “Bilgi düzeyi yükselmiş olsa da son 10 yıldır, en azından merak edip öğrenmeye çalışsalar da yine de eksik bilgiler var ve bilgi kirliliği çok fazla kafa bu da karışıklığına sebep oluyor.” dedi.

Tüketicilerin zeytinyağı almak istediklerinde dikkat etmeleri gerekenleri de sıralayan Zorlu, “Zeytinyağının 3 önemli noktası vardır. Bunlar; dokusu, kokusu ve rengi. Ne kadar kalite standartlarını belirleseniz de kişinin damak zevkine hitap eden yağ en güzel yağ oluyor. Burada güvenilir markalardan yağ almak çok önemli.” dedi.

Programı buradan dinleyebilirsiniz.