Orge Grup çatısı altında mutfak, banyo, kapı, dolap, gardrop ve dekorasyon ürünleri üreten bir marka olan Themore Concept, ürün çeşitliliği, kalite anlayışı, yüksek üretim kapasitesi ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan tavrı ile kısa sürede sektöre yeni bir ses ve nefes getirmeyi başardı. Orge Grup A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Geçgel ile Themore Concept markası ile sektörde yakaladıkları başarı üzerine konuştuk.

“EŞSİZ ÜRÜN ÇEŞİTLİLİĞİMİZ İLE EGE BÖLGESİNDE AKLA GELEN İLK MARKALAR ARASINDAYIZ”

Firmanızın sektördeki geçmişi ve bugün geldiği noktayı özetler misiniz?
Orge Grup çatısı altındaki Themore Concept markamız; her güçlü marka hikayesi gibi arka planda baba mesleğinin değerini taşıyor. Orge Grup A.Ş.’nin 2019 yılında artan gücünü sektördeki 38 yıllık tecrübesi ile birleştirerek, ismi, sloganı ve eşsiz ürün çeşitliliği ile Themore Concept markasını yarattık. Themore Concept olarak Aydın’ın Efeler ilçesinde 17 bin metrekarelik kapalı alanda, tam otomasyona sahip seri imalat yöntemini kullanarak ve tümüyle CNC makine parkuru ile mutfak, banyo, kapı, dolap, gardrop ve dekorasyon ürünleri üretiyoruz. Alanımızda mutfak, banyo, kapı, vestiyer, dolap, ray dolap, dekorasyon ürünlerini tek çatı altında toplayan, daha fazla hizmet, daha fazla ürün çeşitliliği sunan tek lider markayız. Daha önce ORGE markası ile sektörel deneyimini her geçen dönem artıran firmamızın, marka lansmanını 2019 yılında UNICERA İstanbul Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda gerçekleştirdik.
Yeni dönemde, 300 çalışanımız ve 65 bin metrekarelik aylık üretim kapasitemiz mevcut. Ege bölgesinde ürün gamımız doğrultusunda akla gelen ilk markalar arasında bulunuyoruz.

“EN ÖNEMLİ FARKIMIZ, ÜRÜN GAMIMIZI KONSEPT OLARAK KİŞİSELLEŞTİREBİLİYOR OLMAMIZ”

Ürün gamınız, üretim tesisiniz ve üretim kapasiteniz hakkında bilgi verir misiniz?
Seri imalat yöntemini kullanarak ve tümüyle CNC makine parkuru ile mutfak, banyo, kapı, dolap, gardırop ve dekorasyon ürünleri üretiyoruz ve 65 bin metrekarelik aylık üretim kapasitemiz bulunuyor. Diğer firmalardan bizleri ayıran en önemli farkımız, ürün gamımızı konsept olarak kişiselleştirebiliyor olmamız. 2019 yılından bu yana üretim kapasitesi ve kabiliyetlerimizi artırma yolunda yatırımlarımıza hız kesmeden devam ederken, makine parkurumuzda teknolojik birçok yeniliğe imza atmanın yanı sıra Aydın Astim Organize Sanayi Bölgesi'nde 60 bin metrekarelik kapalı alana sahip yeni bir fabrika yatırımı için arsa yatırımı yapmış bulunuyoruz.

“SEKTÖRDE BAKANLIK ONAYLI İLKE AR-GE MERKEZİNİ KURDUK"

Ürünlerinizin kalitesi ve kalite belgeleri hakkında neler söylemek istersiniz?
Mutfak, banyo ve kapı sektöründe; Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nca onaylanan Türkiye genelindeki ilk Ar-Ge merkezini kurduk. Kalite anlayışımız doğrultusunda bütün ISO belgelerine sahibiz. Bunlar; 9001-45001-10002-14001’dir. Araştırmacı, teknisyen ve destek personellerimizle tam zamanlı ve yarı zamanlı olarak 26 Ar-Ge Merkezi çalışanıyla yenilikçi fikirler sunmayı, sektöre ve firmaya kazanımlar sağlamayı amaçlıyoruz. Özgün, ergonomik, kullanışlı ve kaliteli ürünler tasarlamayı misyon ediniyoruz. Tasarımlarımızı, şeffaf fiyat politikası ve sürekli iyileşen üretim teknolojimizle ulusal ve uluslararası platformlarda tüm kullanıcılara tek elden ulaştırmaya, satış sonrası hizmet politikamızı sürekli geliştirerek müşteri memnuniyetini kalıcı kılmaya odaklanıyoruz.

MİTSUBİSHİ ELECTRİC KLİMA SİSTEMLERİ'NDEN YAZ İÇİN ÖNERİLER MİTSUBİSHİ ELECTRİC KLİMA SİSTEMLERİ'NDEN YAZ İÇİN ÖNERİLER

"EGE VE AKDENİZ BÖLGESİNDE TOPLU VİLLA İŞLERİNİN SABİT AHŞAP MOBİLYALARINI YAPAN FİRMAYIZ"

Ürünlerinizin kullanıldığı proje bazlı işler ve bu anlamdaki referanslarınız konusunda neler söylemek istersiniz?
Yurt içinde ve yurt dışında pek çok projeye imza atmış bir firmayız. Yurt içinde özellikle Ege ve Akdeniz Bölgesinde toplu villa işlerinin tüm sabit ahşap mobilyalarını yapan firmayız. Son yıllarda ise konut projelerine odaklandık. Örneğin şu an montajları devam, Turgut İnşaat Denizli Evora projesi 235 daire, Okullu İnşaat 404 daire gibi adetli projelerde ürünlerimiz yer almaktadır.

“2025 YILINA KADAR YURT İÇİNDE 45, YURT DIŞINDA İSE 15 SATIŞ MAĞAZASI AÇACAĞIZ”

Bayilik yapılanmanız ve bu konudaki hedefleriniz hakkında bilgi verir misiniz?
Themore Concept olarak, hali hazırda Aydın, İzmir, Bodrum ve Kuşadası’nda 4 büyük fabrika merkez satış mağazamız, aynı zamanda Bodrum, Manisa, Beylikdüzü, Erenköy, Datça, Erzincan, Gaziantep ve Didim’de bayilerimiz bulunmakta. Yurt dışında ise Fransa, Makedonya, Umman, ve Pakistan’da da mevcut satış noktalarımızda hizmet veriyoruz. Kapasitemizle yurt içi ve yurt dışı bayileşme çalışmalarını yoğunlaşacağız. Daha fazla bölgeye, daha fazla kullanıcıya ulaşmak; Themore Concept’in kişiselleştirilebilir mutfak, banyo, kapı ve dekorasyon ürünlerini, ortaya koyduğu vizyonla birlikte çok daha fazla mekâna taşımaya odaklanacağız. 2025 yılına kadar yurt içinde 45 satış mağazası, yurt dışında ise hedef ülkelerde 15 satış mağazasına ulaşmayı hedefliyoruz.

İhracat konusunda geldiğiniz nokta ve hedefleriniz hakkında neler söylemek istersiniz?
Yurt dışı satış referansları olarak Yunanistan, Dubai, Kenya, Kanada, Katar, Almanya, İrak, İsviçre, Romanya ve Azerbaycan gibi birçok ülkede projeler yaptık ve teslim ettik. Şu an Fransa, Pakistan, Makedonya, Umman’da bayiliklerimiz bulunmaktadır. Planlarımız doğrultusunda her yıl hedef ülkelerde bayilikler vereceğiz.
Ayrıca dünya pazarında önemli yer edinmiş USA ve Çin’de yer alan önemli temsilciler ile görüşmelerimiz devam ediyor. Türk markası olarak markamızı bu ülkeler dışında da mutfak, banyo, kapı denildiğinde akla gelen ilk markalar arasında olmayı hedefliyoruz.

“ÜRÜN KALİTESİNDEN HİÇBİR ZAMAN TAVİZ VERMEYEN BİR MARKAYIZ”

Pazarda yaşanan rekabeti sağlıklı buluyor musunuz? Kalite odaklı bir rekabetten söz etmek mümkün mü?
Günümüzde geçici başarılara değil kalıcı üstünlüklere odaklanmalıyız. Bizim en önemli değerlerimizden biri, dürüst iş ahlakı olan bir marka olmamız. Kalitemize güveniriz ve her zaman ürünümüzün arkasındayız. Kullandığımız tüm hammadde ve aksesuarlar sektörde bilinen en iyi markalardır. Ürün kalitesinden hiçbir zaman taviz vermeyen bir markayız.

“2025 YILI SONUNDA YURT İÇİNDE LİDER MARKA OLMA HEDEFİMİZ VAR”

Ürünlerinizle ilgili kaliteyi belirleyen hususlar nelerdir? Satın almacılar ve son kullanıcı ürün seçiminde neye dikkat etmeli?
Hammadde malzemesinin seçimi, bağlantı ekipmanlarımız, aksesuar kalitemiz, boya kalitesi, işçilik kalitemiz, proses kontrollerinin zamanda yapılıyor olması, yedek parça hizmeti veriyor olmamız, satış sonrası hizmetinin sunuluyor olması ve tabi ki yapılan işe kurumsal firma olduğumuz için 2 yıl garanti veriyor olmamız kaliteyi belirleyen hususlar arasındadır. Son kullanıcıları ve satın almacılar belirlenmiş olan hammadde ve malzeme kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına dikkat etmeliler.

Firmanızın önümüzdeki döneme ilişkin hedefleri nelerdir?
Biz uzun dönemli planlamalar yapan bir firmayız. 2025 yılı sonunda yurt içinde pazar lideri olma hedefimiz var. Yıllar bazında yapılanma ve yayılma stratejilerimiz; hem yatırım (Makine, İnsan Kaynağı, Pazarlama) hem de dağıtım kanalı olarak belirlenmiş durumda. Tüm çalışanlar olarak bu hedeflere odaklanmış durumdayız.