Yılda 200 milyon doların üzerinde ithalat girdisi ve toplamda 320 milyon doların üzerinde pazar hacmi bulunan gıda aroması sektörüne giriş yaparak, 20 milyon dolarlık ek yatırım gerçekleştiren Seluz, yeni yatırımla birlikte yılda 30 bin ton aromayı el değmeden üretecek. 

İstanbul’daki esans tesisinin yanına kurduğu 15 bin metrekare üzerindeki yeni tesiste, tam otomatik robotik hattında likit ve toz aromaları el değmeden kısa sürede üretebiliyor.

Yıllık 30 bin ton sıvı ve toz aroma üretim kapasitesine sahip tesiste, sıvıyı toz haline dönüştüren dev Sprey Kurutma Kulesi de bulunuyor. 

Seluz, Türkiye’de 0.05 gramdan 5 tona kadar otomatik dozajlamayı tam otomasyonlu robotik hatlarda yapabilen ilk ve tek firma olarak gösteriliyor. 

“2023 HEDEFİMİZ: 130 MİLYON DOLAR”

Firma 2023 hedefini ise, aroma sektöründe 30 milyon doları ihracattan, 20 milyon doları ithalattan olmak üzere toplamda 50 milyon dolarlık bir ciro hedefi belirledi.

Seluz CEO’su Murat Öztürk, 2023 yılında esans ve aroma sektörlerinde, dünyada ilk 10 marka arasına girerek toplamda 130 milyon dolardan fazla ciro elde etmenin öncelikli hedefleri olduğunun altını çizdi.