WİLO’DAN KÜRESELLEŞME 2.0 TOPLANTISI

Küreselleşme 2.0’a hazırlanan Wilo yeni dönem stratejilerini masaya yatırdı. Wilo üst yönetimi düzenlenen toplantıda 35 ülkeden 100’den fazla meslektaşıyla bir araya geldi.

WİLO’DAN KÜRESELLEŞME 2.0 TOPLANTISI
Endüstrideara

Suya ve geleceğe yön verme hedefiyle yol alan Wilo, ilk kez dijital ağırlıklı karma bir etkinlik düzenledi ve üst yönetim toplantısına 35 ülkeden 100’den fazla meslektaşları katıldı. Toplantı kapsamında Wilo üst yönetimi değişen koşulları değerlendirdi ve yeni dönem için şirketin stratejik rotasını açıkladı. 

"KÜRESELLEŞME 2.0"A HAZIRLANIYOR

İleri teknolojisi ile dünya kaynaklarını korumaya katkıda bulunan yeni nesil ürün, sistem, hizmet ve çözümler geliştiren Wilo’nun stratejik bilgi alışverişi için bir araya geldiği küresel üst yönetim toplantısı, bu yıl etkileşimli olarak gerçekleşti. Sıkı Koronavirüs düzenlemeleri kapsamında Almanya’nın Dortmund şehrinde bulunan yeni WiloPark'ta gerçekleşen toplantıda, katılımcılar dünyanın her yerinden meslektaşlarıyla canlı olarak bağlantı kurdu. “Küreselleşme 2.0”a hazırlanan Wilo Grup’un toplantısında, Koronavirüs krizinin pandemi öncesindeki döneme göre değer yaratma dünyasını değiştireceğinin üzerinde duruldu. Toplantıda, bu dönemde şirketlerin ileriye dönük stratejilerini gözden geçirecekleri ve risk boyutlarının giderek daha önemli hale geleceği konuşuldu. Gelecekte, tedarik zincirlerinin ve üretim süreçlerinin Avrupa, Asya ve ABD’nin merkezinde daha bölgesel olarak organize edileceği ve bu durumun kârlılığın ve yatırımın geri dönüşünü zorlaştıracağı toplantıda değinilen konular arasındaydı. 

“ZORUNLU DİJİTAL DÖNÜŞÜM” YAŞANIYOR

Pandemi döneminde teknolojik yenilikler ve pragmatik çözümlerle iklim değişikliği gibi halen var olan sorunları karşılayabilecek girişimci rol modellere her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyuluyor. Wilo üst yönetiminin bir araya geldiği toplantıda şirketlerin bu dönemde “zorunlu dijital dönüşüm” yaşadıkları ortak görüşüne varıldı. Toplantının bir diğer önemli satır başı ise dijital dönüşümde sürdürülebilir yatırım ve yeniliklerin önemini anlayan şirketlerin kriz öncesine göre daha güçlü hale geleceğiydi. Bu nedenle dijital dönüşümün sadece bir mega trend değil, kilit bir faktör olarak görüldüğü de ifade edildi.

Güncelleme Tarihi: 07 Ekim 2020, 12:19
YORUM EKLE

ST Endüstri Radyo

Halıcı

Dergiler
Partnerler