1 Ocak – 31 Aralık 2018 döneminin Lassa ve Dayton marka finansal sonuçlarını paylaşan Bridgestone ve Sabancı Holding iştiraki Brisa, yılsonu net satış gelirlerinin yüzde 31 artış göstererek 3 milyon liraya ulaştığını açıkladı. Marka açıkladığı bu büyümeye ulaşmak için katma değerli üretime ve yurtdışı faaliyetlerini artırmaya ağırlık verdi. Marka bir önceki yıla oranla yurtdışı satışlarında adetsel olarak yüzde 15 artışla Türkiye’de ürettiği 5,4 milyon lastiği yurtdışı pazarına ulaştırdı. Buna göre yüzde 26 seviyesinde artışla şirketin ihracatı 231 milyon dolara ulaşmış oldu. Yurtiçi satışlarında ise Brisa 2018 yılında yüzde 19 artış kaydetti. Marka çapında 1500’den fazla satış noktasıyla sahada daha da büyümeyi hedefliyor.