Henkel, 2020 mali yılının üçüncü çeyreğine ait sonuçları açıkladı. Zorlu ekonomik koşullara rağmen yüzde 3,9 oranında organik bir satış büyümesi gerçekleştirdiklerini açıklayan Henkel, farklı ürün gruplarıyla ilgili de açıklamalar gerçekleştirdi. 

“EK YATIRIMLARIN KARŞILIĞINI ALDIK” 

Henkel, 2020 mali yılının üçüncü çeyreğinde, Covid-19 salgını sebebiyle devam etmekte olan zorlu ekonomik ortama karşın yüzde 3,9 oranında artışla güçlü bir organik satış büyümesi sergiledi. Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Henkel CEO’su Carsten Knobel, koronavirüs salgının piyasa koşullarını belirlediğine dikkat çekerek şirket olarak organik büyümelerini sürdürmeye devam ettiklerini belirtti. Knobel, konuşmalarına şu sözlerle devam etti: “Henkel, üç iş biriminin de katkılarıyla üçüncü çeyrekte başarılı bir performansı ortaya koydu ve yüzde 3,9 oranında organik bir büyüme gerçekleştirdi. Biz bu büyümeyi yenilikçi teknolojilerden oluşturduğumuz ürün portföyümüzün başarısına bağlıyoruz. Ayrıca, pazarlama, inovasyon ve dijitalleşme alanlarındaki ek yatırımlarımızın da karşılığını almaya başladık. Aynı zamanda, üçüncü çeyrekte dijital satışlarımızın toplam satışlar içindeki payını yüzde 15’in üzerine çıkararak önemli ölçüde artırdık.”