AGV‘ler, sürekli çalışmalarda ağır yükleri taşımak için kullanılıyor. Bu çalışmalarda spesifik, yapısal ve mekanik gereksinimler özellikle çok yüksek. Neugart, NGV planet redüktörlerle bunları karşılayabiliyor. Çünkü redüktörler kompakt tasarım, verimlilik ve dayanıklılıkları dikkat çekiyor. Bu redüktörleri özellikle AGV‘lerde kullanmak üzere optimize edildi.

AĞIR YÜKLERİN VERİMLİ YÖNETİMİ

AGV’lerde redüktör genellikle tekerleğe direkt montajlanır. Diğer bir deyişle aracın tüm ağırlığını ve taşıma yükünün ağırlığını destekler. Bu durumda çıkış yatağına aşırı yüksek eksenel yükler uygulanır. NGV rulmanı, bu yükleri güvenle taşıyacak şekilde konumlandırıldı. Ayrıca aşırı yüksek güç seviyelerine dayanabilecek olan öngerilmeli eğik bilyalı rulmanlar kullanıyor. Bunun avantajı ise yataklar yükü doğrudan desteklediği için tekerleğin ayrıca desteklenmesinin gerekmemesi.

AGV ARAÇLARINDA YÜKSEK VERİMLİLİK

AGV’ler ne kadar enerji-verimli çalışırsa menzilleri o kadar uzun olacaktır. Bu özellikle akülü araçlarda geçerlidir. AGV tahrik sisteminin verimi de ne kadar yüksek olursa AGV’nin enerji deposu da o kadar küçük olur. Bu durumda, yüksek verimli planet redüktör konsepti sayesinde NGV redüktörü başarı gösterir.

MONTAJ İÇİN İDEAL

Neugart mühendisleri ayrıca şasi ile redüktör arasındaki arayüzü optimize etti. Bu, donanım flanşının şasiye redüktörün doğrudan takılabileceği kadar yakın olduğu anlamına gelir. Adaptör ve ilave cıvatalı bağlantılar gerekli değildir. Bu aynı zamanda maliyetleri ve ağırlığı düşürür. Kolay­ca takılması için, redüktör şasi aracılığı ile doğrudan içeriden yerleştirilir ve buradan cıvatalanır. Motor ve redüktör önceden birleştirilmiş bir ünite olarak takılabilir. Bunu yaparken motorun çapı da redüktö­rün çapından anlamlı ölçüde büyük olabilir.

HER MOTORA UYGUN

Geniş bir adaptör yelpazesine sahip olmak, NGV redüktörünün nerdeyse tüm motorlara takılmasını mümkün kılar. Avantajınız: Neugart sadece, motor ve kontrol cihazlarından bağımsız olarak tekli ya da çoklu üniteler halinde mevcut redüktörler yapan bir üretici olarak çözümler sunduğundan uygulamanız için ideal motorlar ve kontrol cihazları kullanabilirsiniz.

BEYAZ ET SEKTÖRÜNE ROBOT ENTEGRE EDEN İLK ŞİRKET BEYAZ ET SEKTÖRÜNE ROBOT ENTEGRE EDEN İLK ŞİRKET

BÜYÜK FİKİRLER, KOMPAKT BOYUT

Yapısal bir bakış açısına göre, AGV’lerde redüktör için fazla yer yoktur. Dolayısıyla gayet kompakt olmaları önemlidir. NGV’lerde özel olarak geliştirilmiş tekerlekler redüktörü neredeyse tamamen kuşatır. Diğer bir deyişle redüktör esasen tekerlekle araç dışında olup bu saye­de yerden tasarruf sağlar. Tahrik sisteminin yapısal uzunluğu daha da azaltılacaksa, redüktör doğrudan motor bağlantısı olarak adlandırılan bağlantı ile takılabilir. Bu durumda güneş pinyonu doğrudan motor şaftına bağlanır ve redüktör doğrudan motora bağlanır. Motor bağlantı flanşının olmaması, genel uzunluğun azaltılabileceği anlamına gelir.