Secomea

Borusan Holding: McDonald’s’ta robotlarla servis 50 kat arttı

Borusan Holding CEO’su Agah Uğur, robotların çalıştığı McDonald’s’ın ABD şubesinde servisin 50 kat arttığını, robotlarla rekabetin mümkün olmadığını söyledi.

KalDer’in “Mükemmellik Maratonu” adını verdiği Değişim ve Gelişim Programı kapsamında konuşan Borusan Holding CEO’su ve KalDer Danışma Kurulu Üyesi Agah Uğur, dijitalleşme konusunda önemli noktalara işaret etti. 

Uğur konuşmasında insanların gerçek değişimi iki farklı ortamda yaşayabildiğini, bunlardan ilkinin kişinin beyni zorluklarla karşılaştığında ve ikincisinin ise gerçekten vizyoner bir kişinin onu değiştirdiği zaman olduğunu dile getirdi.

“IBM WATSON 15 SANİYEDE 500 BİN RAPOR OKUYOR” 

Dünyanın en büyük fast-food restoran firmalarından McDonald’s’ın ABD’nin Arizona eyaletindeki Phoenix şehrinde bulunan şubesinde sadece robotların müşterilere hizmet verdiğini kaydeden Uğur, robotların entegre bir sistemde çalıştığı zaman ortalama servisin 50 kat arttığını ve dolayısıyla insana ihtiyaç olmadığını sözlerine ekledi. 

Yapay zekanın geldiği son noktaya dikkat çeken Uğur, batıdaki doktorların kendilerini geliştirmek adına ayda 6 adet medikal araştırma raporu okurken yapay zeka programı IBM Watson’ın 15 saniyede 500 bin adet okuduğunu vurguladı. 


 

YORUM EKLE
İlişkili Haberler
SEKTÖREL BÜLTENE ABONE OL
Dergiler
Partnerler