Röportaj: Bikem Ögünç Demir

Hamle Teknoloji Grubu, Bilişim Vadisi'nde, 2020’de yazılım çözümleri geliştirmek üzere dinamik yapıya sahip ve yenilikçi organizasyon oluşturdu. Firma tecrübeyi, genç yetenekle harmanlayarak üretken bir takım kurup sektörel başarı elde etti. Özellikle Sistem KYS markasıyla geliştirilen KOBİ odaklı dijital dönüşüm platformu ile işletmelerin dijital dönüşüm süreçlerine yönelik uçtan uca çözümler sunuluyor. Sistem KYS Proje Satış Müdürü Kadir Tiryaki bize Sistem KYS’yi anlattı.

Öncelikle yazılım sektöründeki tecrübelerinizden bahseder misiniz?

Hamle Teknoloji Grubu endüstriyel alandaki 20 yılı aşkın tecrübesi ile KOBI vasfındaki işletmelerin dijital dönüşüm ihtiyaçlarına ve bu ihtiyaçların karşılanmasındaki çözüm yollarına hakimdir. Bilişim Vadisi’nde bulunan yazılım ekibimizle bu ihtiyaçların çözümüne yönelik müşteri ilişkilerinden proje yönetimine, toplantı yönetiminden ekip içi mesajlaşmaya 360 derece çözümler sunuyoruz. Sistem KYS projemiz ile daha önce dijital dönüşüm check-up yazılımımız ve yapay zeka destekli ürünlerimizin yanında süreç ve kaynak yönetimine yönelik ilk ürününüzü de geliştiriyoruz.

KOBİ’ler için geliştirdiğiniz Sistem KYS’yi anlatır mısınız? 

Dünyada yaşanan dijital dönüşüm ile birlikte iş yapış şekilleri, firma işleyişleri değişmeye başladı. Firmalar iş süreçlerini dijital platformlar üzerinden kurguluyor. Sitem KYS de bir firmanın süreçlerini bütüncül bir şekilde kurgulayıp yönetebileceği, kullanım kolaylığına sahip bir dijital iş platformu. KOBİ, platformumuzu kullanarak CRM, B2B, B2C, ERP, Ön Muhasebe, mesajlaşma ve sosyal medya gibi modüller ile dijital dönüşüm süreçlerini uçtan uca yönetebiliyor.

Sistem KYS Platformunun içerdiği modülleri kısaca anlatabilir misiniz?

Sistem KYS klasik CRM uygulamalarının yanında proje yönetimi, İK ve ekip içi mesajlaşma modülleri bir işletmenin süreçlerini 360 derece prensibi ile dijitale taşıyor. Standart ve yenilikçi modellerimizi açıklayacak olursak;

BAIN & COMPANY, 2024 KÜRESEL MAKİNE VE EKİPMAN RAPORUNU AÇIKLADI BAIN & COMPANY, 2024 KÜRESEL MAKİNE VE EKİPMAN RAPORUNU AÇIKLADI

İK Yönetim Modülü: Şirket personeline dair tüm bilgilerin KVKK mevzuatına uygun bir şekilde saklanmasını sağlayan modülümüzdür. Organizasyon şema planı ile ekiplerin yönetilmesini de sağlayan İK bölümünüz personel özlük dosyalarının İK birimi tarafından etkin bir şekilde ulaşımı için de çözüm sunar. İK modülünüzde bulunan yetkilendirme parametreleri ile personelinize gerekli yetki tanımlarını yaparak erişim istenilen dosyalara, modül veya görevle erişimi kontrol edebilirsiniz. İK modülümüz ile personelin mazeret ve yıllık izinlerinin mobil araçlarla yönetilmesini sağlayarak çalışan memnuniyetine katkıda bulunuyor ve performans yönetiminde destek oluyor.

Takvim Modülü: Takvim modülü ile birlikte, şirket akışına dair tüm ilerleyiş görsel sunumla tek sayfada izlenebiliyorken, gerektiğinde etkinlikler bu modül üzerinde planlanabiliyor. Başlangıç ve bitiş tarihi girilmiş olan görevler, izinlerin kullanım süreleri takvim kısmından takip ediliyor. Görevlerin veya izinlerin takvimlerde görülmesi için ekstra bir şey yapılmasına gerek yok. Görev girildikten sonra takvimlerde otomatik olarak görülüyor.

Mesajlar Modülü: Mesaj modülümüz ile ekibinizin etkin ve kayıtlı bir şekilde iletişimini sağlayabilirsiniz. Bu modülümüz ile şirket içi karşılıklı ve grup mesajlaşmaları yapılabiliyor. Ayrıca görüşme geçmişi de kayıt altına alınabiliyor.

Müşteriler Modülü: Şirkete ait mevcut müşteri ve potansiyel müşteri dair süreçlerin kayıt altına alınarak yönetildiği modüldür. Müşteriler bölümünde, çalışılan tüm firmaları, firmaya ait personeli departmanları ve bilgileri ile birlikte kayıt edebilmek mümkün oluyor. Aktivite oluşturarak çalışılan firmalarla geçmiş görüşme, çalışma, teklif detayları arşivlenebiliyor. Oluşturulan aktiviteyi etkinliğe veya projeye çevirebilmek mümkün oluyor. Etkinlik oluşturarak müşteri ile görüşmeleri “Kanban Proje Sistemi” şeklinde ilerleyebiliyor ve takibi yapılabiliyor. Müşteri modülündeki “Kanban Proje Sistemi” sayesinde, müşterilerle yaşanabilecek ve iş akışını olumsuz yönde etkileyecek problemler en aza indirgeniyor ve böylelikle müşteri memnuniyeti artırılabiliyor.

Şirket içi tüm proje akışını, personelin görev takibini ve dağılımlarını bu modülle kolaylıkla yapabilmek mümkün. Proje ve görevler bölümünde personel günlük, haftalık, aylık veya yıllık olarak yapılan projeleri görevler yardımıyla ve aşamalarıyla kayıt altına alabiliyor. Aynı zamanda firma yöneticileri bu projeleri takip edebiliyor. Projelerinize ait görevler olabilir. Bu görevleri aşamalı bir şekilde projenize ekleyebilir ve aşamalarını sürükle-bırak yöntemi ile gerekli notlar alarak kayıt altına alabilirsiniz. Proje ve görevlerde ortak çalışılan personeli etiketleyerek etiketli olmayan personelin proje veya görevi görmesine engel olabilirsiniz. Personel ortak çalıştığı projelerde, iş arkadaşlarına görev oluşturabilir ve verdikleri görevi aşamalandırarak hangi aşamada olunduğunu görebilir. Proje ve görevler bölümünde ilk olarak proje oluşturulur. Sonrasında oluşturulan projeye görevler ekleyerek detaylandırılabilir. Her göreve ek görev girebilmek ve çalışma notları eklemek de mümkün. Görevler kişilere özel etiketlerle detaylandırılabildiği gibi kişisel görevler sonlandırılarak projedeki yüzdelik ilerlemeler de görülebiliyor. Her projenin içerisindeki görevler, “Kanban Proje Yönetimi” Sistemi ile aşamalı bir şekilde ilerleyerek sağlanabiliyor. Ayrıca oluşturulan proje ve görevleri, öncelik sırasına göre yaldızlayarak renklendirme yapılabiliyor.