Teknolojinin de etkisiyle son 15 yıl içerisinde sektörlerinin hızlı bir gelişim gösterdiğini belirten DesignFloor Genel Direktörü Fatih Aslan, Türkiy'nine şu aşamada Avrupa’da Almanya’nın ardından en büyük ikinci parke üreticisi konumundaolduğunu vurguladı. Yapı sektörü içerisinde taşıyıcı bir rolü olan sektörün toplam büyüklüğünün 1 milyar dolara ulaştığını kaydeden Aslan, iç pazarda da belirli bir olgunluğa ulaşıldığını, hem iç hem de küresel pazarda büyümenin net olarak devam ettiğini aktardı. Sektörün Türkiye pazar büyüklüğünün 2019 yılı verilerine göre 95 milyon metrekare olduğunu hatırlatan Aslan,  DesignFloor olarak, parke sektöründe iç pazardan alabilecekleri pazar payını maksimuma ulaştırmak ve ihracat kanalındaki organizasyonumuzu büyütmek öncelikle hedeflerinin arasında olduğunu aktardı.

HANELERDE ARTAN TAMİRATLAR TALEBİ ARTIRDI

Pandemi sürecinde ise pazarlama faaliyetlerini iç pazara yönelik stratejiler etrafında kurduklarını ifade eden Aslan, pandemi sürecinin bu açıdan bir fırsat yarattığının altını çizdi ve evde kalma süreci ile birlikte hanelerde artan tadilatların satışlara pozitif yönde yansıdığını ve 9. ayın 15’i itibariyle 2019 cirolarını aştığını aktardı. Yılı yüzde 25 büyüme ile kapatacaklarını açıklayan Aslan, şu an Türkiye’nin her bölgesine ulaşabildiklerini 81 ile 1 sene içinde bayi ağlarının dağılacağını ve bu doğrultuda 2021 hedefilerine ulaşacaklarını sözlerine ekledi.