Teksan Değişim Yönetimi (TDY) sistemi ile lojistikten üretime, satıştan pazarlamaya kadar tüm birimleri kapsayan bir sistem sunuyor. 2019 yılında TDY sistemi için çalışmalara başlayan Teksan, bu sistem ile verimliliği artırmayı, ürün ve hizmet kalitesinde yüzde 100 müşteri memnuniyetini sağlamayı hedefliyor. Teksan, 2019 yılında bu sistem kapsamında toplam 17 bin saatlik eğitim verdi. 

TDY’NİN DÖRT TEMEL MADDESİ 

Rekabette bir adım öne geçmeyi amaçlayan Teksan, TDY ile üretim ve lojistik süreçlerini iyileştiriyor, kalite, verimlilik, güvenlik gibi konuların geliştirilmesinde olanak sağlıyor. Teksan Değişim Yönetimi’nin dört ana direğini “iş güvenliği”, “kalite”, “maliyet” ve “teslimat” oluşturuyor. Sistemin detayları ile ilgili bilgi veren Teksan Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Ebru Ata Tuncer, Teksan Değişim Yönetimi Sistemi 2019’da 350 proje ile yaklaşık 4 milyon euro tasarruf sağladıklarını belirterek konuşmasına şu sözlerle devam ediyor: “Teksan Değişim Yönetimi, tedarikten müşterilere kadar tüm akışı kapsayan bir üretim ve yönetim sistemidir. Hedefimiz; güvenli çalışma ortamı yaratarak mutlu çalışanlara sahip olmaktır. Kayıp ve maliyet analizinden üretim verimliliğine, lojistikten teslimat kayıpları azaltarak maksimum kapasite ile üretimimize devam etmeyi hedefliyoruz. 

ÇALIŞANLARA 17 BİN SAATLİK EĞİTİM 

TDY kapsamında 2019 yılında yönetsel pozisyonlar da dahil olmak üzere tüm çalışanlara 17 bin saatlik eğitim veren Teksan, çalışanları yeni sisteme hazırlamayı amaçladı. Verilen eğitimler kapsamında; problem çözme teknikleri, proje planlama eğitimleri, kaizen eğitimleri gibi geniş bir alana gerçekleştirildi. 2020 yılında ise iç eğitmenler tarafından eğitim programı hazırlandı ve geniş bir bakış açısı sunuldu. Tuncer, TDY ile verimliliği en üst düzeye çıkarmayı hedeflediklerini belirtirken bu sistem sayesinde büyüme hedeflerine ulaşacaklarını ve pazar payını büyüteceklerini belirtiyor.