Siemens Bölgesel Çözümler ve Servisler Bölümü saha servisi PİRİ uygulaması ile tüm süreci dijital ortama taşıdı. Siemens bu sayede hem zamandan tasarruf sağlamayı hedefliyor hem de hizmet kalitesini artırmayı planlıyor. 

VERİMLİ BİR İŞ SÜRECİ HEDEFLİYOR 

Siemens Türkiye Bölgesel Çözümler ve Servisler Bölümü Salesforce ile PİRİ projesini hayata geçirdi. Bu proje ile sahadaki tüm iş süreçlerini dijital ortama taşıdı. Ayrıca birbirleriyle entegre hale getirdi. PİRİ, öğrenebilen robotik süreç otomasyon yazılımlarıyla desteklenebiliyor. Servis taleplerinde en yakın lokasyondaki ve teknik olarak en uygun yetkinlikteki personelleri önerebiliyor. Çağrı merkezi de dahil olmak üzere tüm modülleri tek bir platform üzerinden yönetebiliyor. PİRİ; en yüksek kalitede servis hizmeti sunulmasını sağlıyor. Müşterilerine doğru ve ayrıntılı analiz raporları üretebilme kabiliyeti ile olası maliyet ve riskleri azaltıyor. Siemens, günümüzün dijitalleşen dünyasında veriyi doğru yöneterek müşterilerine yaklaşımlarını veri odaklı olarak düzenleyerek fark yaratmalarına da destek oluyor.

“DİJİTALİZASYON HEDEFİMİZLE BAŞARIYA ULAŞTIK”

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Siemens Bölgesel Çözümler ve Servisler Türkiye Direktörü Tolga Afşin “PİRİ uygulamasını çözüm ortaklarımızdan biri olan Kofana ile hayaya geçirdik. Bu projenin başarıya ulaşmasında dijitalizasyon hedefimizin etkisi oldukça yüksek. Uygulamalarımızın birbirine entegrasyonunda Salesforce esnekliğinden faydalanacak şekilde gelecek faz saha çalışmalarımızı da şimdiden planlamaya başladık. Siemens olarak kaliteye verdiğimiz önem doğrultusunda, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak yeni ve dijital çözümler üretmeye ve sunmaya devam edeceğiz.” dedi.