Baymak’ın hedefinde dünyanın 10 markasından biri olmak var

Baymak Üst Yöneticisi (CEO) Ender Çolak, Baymak'ı iklimlendirme pazarında dünyanın ilk 10 markasından birisi haline gelmeyi amaçladıklarını aktardı.

Baymak’ın hedefinde dünyanın 10 markasından biri olmak var
Endüstrideara

İSTANBUL (AA) - Baymak Üst Yöneticisi (CEO) Ender Çolak, Baymak'ı iklimlendirme pazarında dünyanın ilk 10 markasından birisi haline gelmeyi amaçladıklarını aktardı.

Çolak, konuyla ilgili olarak yaptığı yazılı açıklamada, bu sene 50. yaşını kutlayan Baymak'ın hem yurt içinde hem de yurt dışında hızlı büyümesine devam etitğini vurguladı.

Amaçlarının Baymak'ı iklimlendirme pazarında dünyanın ilk 10 markasından birisi haline getirmek olduğunu aktaran Çolak, 2018 yılında sektörde yaşanan yüzde 5 küçülmeye karşın Baymak olarak kombide adetsel olarak yüzde 9 oranında büyüdüklerini ve pazar paylarını yüzde 11'den yüzde 13 düzeyine  çıkarttıklarının altını çizdi.

Yeni dönem için  odaklandıklarını vurgulayan Çolak, de rotalarını ihracata çevirdiklerini ve 219 yılında İhracat cirolarını  avro bazında yüzde 15 artırmayıamaçladıklarını aktardı.

Şirketlerinin faaliyet alanıyla ilgili olarak hatırlatmada bulunan Çolak, Baymak'ın, Avrupa teknolojisini Türkiye pazarına taşıyarak, ısıtma, soğutma, su ısıtıcıları, su teknolojisi ve yenilenebilir enerji kategorilerinde tasarruf, yüksek verim ve son teknoloji temelli yatırımlarla üretim, ihracat ve ithalat yaptığını belirtti.

Güncelleme Tarihi: 10 Haziran 2019, 11:14
YORUM EKLE

Legrand

Vat

Dergiler