Telekom sektörü, dijital dönüşüm ve artan rekabet koşulları ile birlikte yeni stratejilere yöneliyor. Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, telekom sektöründe mobil uygulamaların kullanımının aktivite sayısını %100’ü aşan oranlarda artırdığını belirtti. Bu gelişme, sektörde müşteri kazanım ve tutundurma stratejilerinin yeniden şekillendiğini gösteriyor.

 

Sasa Polyester'den Bedelsiz Sermaye Artırım Kararı Sasa Polyester'den Bedelsiz Sermaye Artırım Kararı

SEKTÖRDEKİ DEĞİŞİM VE REKABET

Telekom sektöründe mevcut müşteriyi elde tutma ve yeni müşteri kazanma hedefleri ön planda. Kâr marjının düşmesi ve maliyetlerin artması operasyonları küçültürken, sektör hızla dijitalleşiyor. Şener, iş modelinin sahada müşteri kazanma çabasından, hedefli müşterilere randevu alıp kazanma stratejisine dönüştüğünü ifade etti. Bu değişim, verimlilik odaklı bir yaklaşıma işaret ediyor.

Sunay Şener 1

SATIŞ SÜREÇLERİNDE VERİMLİLİK

Operasyonel süreçlerde de uygulamanın sağladığı verimlilik dikkat çekiyor. Satış verileri, aktivasyon işlemi tamamlandıktan sonra ölçülüp raporlanabiliyor. Sözleşme alındığı an, merkeze ulaşmamış olsa bile satışlar raporlanabiliyor, böylece günlük satış hedefi belirlenip takip edilebiliyor. Satış ekipleri, söz konusu uygulamayı kullanarak verimliliği artırırken, çağrı merkezi ekibi, saha ekibi ve satış destek ekibi süreci dijital uygulama ile yönetebiliyor. Bu sayede tüm sürecin analizi yapılabiliyor ve raporlanabiliyor.

Editör: Mustafa Kılıç