Daha Kişiselleştirilmiş Bir Sürüş Deneyiminin Kapıları Aralanıyor Daha Kişiselleştirilmiş Bir Sürüş Deneyiminin Kapıları Aralanıyor

Teksüt, İstanbul Avrupa, İstanbul Anadolu, Bursa, İzmir ve Ankara Bölge müdürlükleri ve dağıtım merkezleri ile Türkiye’nin büyük bir kısmına ürünlerini ulaştırıyor. Marketlerin yanı sıra Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformlarında ürünlerini müşterileri ile buluşturuyor. Türkiye’nin süt ve süt ürünlerini 4 kıtada 39 ülkeye ihraç ediyor.  İhracat yaptığı ülkeler Japonya’dan Amerika’ya kadar geniş bir coğrafyaya dağılıyor. 

“ALTYAPI YATIRIMINA HIZ VERDİK”

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Teksüt Yönetim Kurulu Başkanı Cevdet Arınık, “2022 yılında yatırım ve büyüme konusunda önemli çalışmalar gerçekleştiren ve hem Türkiye’de hem de yurtdışında Teksüt ürünlerinin pazar payını artırmayı hedefledik. Bu hedefimize ulaşabilmek için öncelikle üretim altyapımızı güçlendirdik. Bu çalışmalarımız kapsamında günlük süt işleme kapasitemizi bin tonun üzerine çıkardık ve lojistik alanındaki yatırımlarımızı artırdık. Özellikle operasyon maliyetlerimizi azaltmaya yönelik çalışmalara odaklandık. Performans yönetimini geliştirmek üzere altyapı yatırımlarımızı artırdık. Enerji tasarrufu sağlayacak önlemler üzerinde durduk. Süt üretiminde UHT hatlarımızın kapasite artırımını sağladık. Proses ve dolum makine yatırımımızı yaptık. Yoğurt, ayran, tereyağı ve krema hatlarımızda kapasite artırımlarını tamamladık. Üretim tesisimizde üretim mimarisini yeniden gözden geçirerek yeni üretim alanlarına olanak sağlayacak şekilde iyileştirmeler yaptık. Makine yatırımlarımızı yaparken yerli üretimi tercih ettik. 2023 yılında enerji maliyetlerimizin azaltılması için güneş enerjisine olan yatırımızı planlıyoruz aynı zamanda enerji verimliliğini sağlayacak çalışmalara öncelik vereceğiz. Teksüt olarak mobilizasyona, dijital teknolojilere, Sanayi 4.0 kapsamındaki yatırımlarımıza devam edeceğiz.”

Editör: Haber Merkezi