Yatırımlarını hızlandıran Sürat Kargo, ilk çeyrekte 20 yeni şube açarak bu dönemde yüzde 75 büyüdü.
2020 yılında, bir önceki yıla oranla yüzde 34 büyüme sağladıklarını söyleyen Sürat Kargo Genel Müdürü Metin Kocael, pandemi döneminde oluşan ani yoğunluk sebebiyle düşen teslimat performanslarını aldıkları önlemler ve yaptıkları yatırımlarla yılın son çeyreğinde artırarak beklentiye cevap verebildiklerini söyledi.
Pandemiyle birlikte zor bir süreçten geçildiğini ve bu sürecin devam ettiğini belirten Metin Kocael, bu dönemde tüm tedbirleri alarak hayati öneme sahip tedarik zincirinin bozulmaması için kesintisiz hizmet vermeye devam ettiklerini ve bu çabalarını TVRM COVID-19 sertifikasını alan ilk kargo firması olarak taçlandırdıklarını kaydetti. 2021 yılı büyüme hedeflerini yüzde 65 olarak belirlediklerini ifade eden Kocael, 2021 yılının ilk çeyreğinin sonunda yüzde 94 net teslimat performansına ulaştıklarını aktardı.
ŞİKAYET SAYISI YÜZDE 62 AZALDI
2020 yılının son çeyreğinden başlayarak hizmet kalitelerinin ve müşteri memnuniyetlerinin hızla arttığını dile getiren Kocael, şikayet sayılarının yüzde 62 oranında azalırken müşteri teşekkür oranlarının da yüzde 75 oranında arttığını söyledi. Müşteri memnuniyeti ve performans anlamında Sürat Kargo’nun geçen yılın ilk çeyreğine göre çok farklı bir seviyede olduğunu belirten Kocael, müşterilerinin bu yeni ve oldukça başarılı seviyeyi denemelerini sabırsızlıkla beklediklerini kaydetti.
2020 yılında çalışan sayısını yüzde 20 oranında arttırarak 7 bin 500 seviyelerine çıkardıkları bilgisini veren Kocael, 2021 yılında da artan şube sayılarına paralel, personel sayılarında da benzer oranda artış planladıklarını ifade etti.