Rulman konusuna uzun süredir ağırlık veren Silkar Endaş, Türkiye’deki tüm sektörlerle yoğun olarak çalışma gerçekleştiriyor. Özellikle rulman kullanımının yüksek olduğu demir çelik, çimento, makina imalatı ve tekstil gibi sektörlerle sürekli olarak çalışıyor ve bu sektörler özelindeki çalışmalarını daha çok artırıyor. Yeni dönem hedef ve projelerini konuştuğumuz Silkar Endaş Yönetim Kurulu Üyesi Tuğrul Silahtaroğlu 2022 yılında yüzde 20 oranında reel bir büyüme elde etmek istediklerini söyledi. Bu hedefine ulaşabilmek içinse ürün gamını artıracaklarına dikkat çekti.
“YAZILIM YATIRIMLARINA YOĞUNLAŞTIK”
Silkar Endaş olarak uzun süredir rulman konusuna yoğunlaştıklarını belirten Silahtaroğlu, bu sayede birçok sektörle çalışabildiklerini ve o sektörlerin ihtiyaçlarına cevap verebilmek için çeşitli markalarla iş birlikleri yaptıklarını söyledi. Silahtaroğlu, yaptıkları çalışmaları ve yeni dönem hedeflerini şu sözlerle anlattı: “Şirketimizin ana konusu olan rulman bize birçok sektörün kapısını açabiliyor. 50 senelik tecrübemizle ağır sanayi, enerji, robotik gibi sektörlerin ihtiyaçlarına cevap veriyoruz. Sektörlerin durumu ise bizim portföyümüzü genişletme imkânı sunuyor. Süreç içerisinde tabii birçok sektöre odaklanabiliyoruz. Bunları geliştirmek için çeşitli markalarla iş birlikleri yapabiliyoruz. Sektörlere özel olarak seri bazlı stok çalışmaları yapabiliyoruz. Gıda, tarım, tekstil gibi sektörler için özel markalarımız, serilerimiz ve stoklarımız bulunuyor. 2022 yılında hedefimiz yüzde 20 oranında reel bir büyüme elde etmek. Bu büyümeyi sağlarken hem mevcut ürün gamımızı artırmayı hem de markalarımızın yeni serilerini portföyümüze eklemeyi hedefliyoruz. Ayrıca kur artışından kaynaklanan olumsuz durumun önüne geçmek için elimizdeki stok seviye ve çeşitliliğini daha optimum hale getirmek istiyoruz. Bunun için son 2 yıldır birtakım yazılım yatırımlarına yoğunlaşmıştık. Bu sayede ciddi başarılar elde ettik ve zamanında stok teminiyle hem bizim için hem de bizden müşterimize gidecek şekilde bu döngüyü hızlandıraraktan stok dönüş sayısını artırdık. 2022 yılını hedeflerimize daha yakın oranlarda bitirmeyi ümit ediyoruz.”