Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ), müşteri deneyimi yönetimi projesi “İKİGAİ” ile İMİ Conferences tarafından düzenlenen “Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri 2022”de “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde ‘En Övgüye Değer’ Ödülü’nün sahibi oldu.

ARIZALANAN SOKAK LAMBALARI UZAKTAN AYDINLATILACAK ARIZALANAN SOKAK LAMBALARI UZAKTAN AYDINLATILACAK

“İKİGAİ PROJESİYLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ARTIRIYORUZ”

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren SEDAŞ Yönetim Kurulu ve İcra Başkanı Dr. Necmi Odyakmaz, “Şirket stratejilerimizi belirlerken müşterilerimizi önceleyerek oluşturuyoruz. İKİGAİ projesini belirlediğimiz temel stratejimize hizmet etmesi için oluşturduk. Üst düzey yöneticilerimizden saha çalışanlarımıza kadar tüm bölümlerimiz süreçlerimizi kapsıyor ve iyileştirilmesine olanak sağlıyor. Müşteri deneyimini uçtan uca izliyor. Müşteri hizmetlerimizde ve alternatif iletişim kanallarımızda hızlı dönüşler alıyoruz. Projemiz hayata geçtiğinden beri müşteri memnuniyeti oranlarında önemli artışlar yaşandı. Hazırladığımız müşteri yolculuk haritalarımıza uygun olarak, periyodik ölçümlerimiz ve iyileştirme aksiyonlarımıza devam ediyoruz.  Müşteri memnuniyetini daha ileriye taşımak için hayata geçirdiğimiz İKİGAİ projemiz ile bu ödülü almaya layık görüldüğümüz için çok mutluyuz. Başarımızda emeği geçen tüm ekip arkadaşlarımı tebrik ediyorum” şeklinde konuştu.