Interbrand tarafından her yıl açıklanan ‘Dünyanın en iyi 100 markası’ araştırması kapsamında Samsung, bu yıl da ilk 5 marka arasında yer aldı. Verilere göre Samsung’un 2021 yılında açıklanan marka değeri 74,6 milyar dolar iken, bu rakam yüzde 17’lik bir artışla 2022’de 87,7 milyar dolara yükseldi. Bu sayede, Samsung üst üste üç yıl boyunca listenin beşinci sırasında yer almış oldu.

SAMSUNG, MARKA DEĞERİNDE İKİ HANELİ BÜYÜME GRAFİĞİNİ SÜRDÜRDÜ

Samsung’un bu başarısının temel nedeni olarak, pandemi sonrası artan finansal performansı ve veri kullanımında görülen artışla beraber bellek alanındaki yüksek talep olarak öne çıkmakta. 2021 yılında bir önceki yıla göre marka değerinde yüzde 20’lik bir büyüme yakalamış olan Samsung, bu yıl da marka değerindeki iki haneli büyüme grafiğini sürdürdü.

Samsung'un bu başarısının arkasındaki diğer nedenler ise ardı arkasına gerçekleştirdiği inovasyon çalışmaları ve hayata geçirdiği merkezler. Samsung Electronics SET Bölümünü, ürünler arasında daha fazla etkileşim oluşturmak ve üst düzey bir deneyim sunmak amacıyla Cihaz Deneyimi Bölümü’ne dönüştüren Samsung, çoklu cihaz bağlantısı deneyimini güçlendirmek için yeni bir ‘Müşteri ve Çoklu Cihaz Deneyimi Merkezi’ de kurdu.

EGE TEKSTİL İHRACATÇILARININ GÜNDEMİ "SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK" EGE TEKSTİL İHRACATÇILARININ GÜNDEMİ "SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK"

Bunlara ek olarak şirket, SmartThings hizmetini farklı ürün kategorilerine entegre ederek kapsayıcı bir ekosistem ve çoklu cihaz deneyimi sunmaya devam etmekte. Ayrca Samsung Future Generation Lab bünyesinde gençlerin beklentilerini karşılamak amacıyla yeniden yapılandırmaya gidildi. Bu laboratuvardan alınan bilgiler, ürünlerde ve pazarlama faaliyetlerinde kullanılmakta. Müşteri deneyimlerine dayalı yenilikçi ürünlerin yanı sıra istikrarlı yatırımlarla 5G, yapay zeka, otomotiv ve robotik gibi ileri teknolojilerin geliştirilmesi de Samsung’un büyümesinde önemli bir rol oynamakta.