“Takım tutucu ve iş parçası bağlama sistemleri” ve “otomasyon’’ olmak üzere iki ayrı ana faaliyet alanı bulunan Schunk Türkiye, 5 yıl içinde mevcut organizasyonunu en az iki katına çıkarmayı ve Almanya Genel Merkez içindeki payını 10 yıl içinde yaklaşık yüzde 65 artırmayı hedefliyor.

ORTA DOĞU'NUN MERKEZ ÜSSÜ SEÇİLDİ

Her geçen gün büyüyen hedeflerle yoluna devam eden Schunk Türkiye, otomotiv yan sanayisi başta olmak üzere havacılık, savunma sanayi, plastik gibi çok sayıda sektöre katma değer yaratıyor.

Türkiye pazarında 2007'den beri faaliyetlerini sürdüren Schunk, dünya pazarındaki gücünü kısa sürede Türkiye’ye de yansıttı.

Her yıl ortalama yüzde 30 büyüyen Schunk Türkiye, söz konusu başarısından ötürü global tarafından 2015 yılında Orta Doğu’nun merkez üssü olarak seçildi.

Gelecek dönemde Türkiye organizasyonunu daha da büyüterek çok daha fazla şirkete inovatif ürün ve çözümleriyle katma değer katabilmeyi amaçlayan Schunk Türkiye, 5 yıl içinde mevcut organizasyonunu en az iki katına çıkarmayı ve genel merkez içindeki payını ise 10 yıl içinde yaklaşık yüzde 65 artırmayı hedefliyor.

DÜNYADA ROBOT ŞİRKETLERİNE EN FAZLA TUTUCU SATAN ŞİRKET

Dünya genelinde robot şirketlerine en yüksek oranda gripper satışı gerçekleştiren şirket olarak dikkat çeken firma, Türkiye pazarında ise otomatik takım değiştiricinin adet bazında en çok kullanıldığı marka konumunda bulunuyor.

ROBOTİK TESVİYE EKİPMANLARININ POTANSİYELİ YÜKSEK

Markanın ürün grubunda yer alan akıllı gripperlar; gripper çenelerinin pozisyon, hız ve kuvvet kontrolünü sağlıyor ve bu ürünler Profinet, EtherCat, Profibus ve CAN haberleşme ara yüzleriyle çalışıyor.

Söz konusu olan teknoloji; entegre motor ve kontrol teknolojisiyle markanın tutucularının uzun ömürlü, güçlü ve yüksek hassasiyetli yapısının bir araya gelmesiyle oluşturuldu.

Çapak alma, zımparalama ve taşlama uygulamalarında kullanılan robotik tesviye ekipmanları, birçok sektörde zorlu, kirli ve insan sağlığını riske atan uygulamalar olduğu için robotlu çözümlere daha hızlı entegre edilebilir durumda ve ürünlerin Türkiye pazarındaki potansiyelinin yüksek olduğu ifade ediliyor.