Üretim ve hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarmak amacını taşıyan Universal Robots, kullanıcılarına 7 gün 24 saat hizmet verecek yeni destek hizmeti Servis360'ı tanıttı.

Firma ve iş ortakları arasındaki ağ aracılığıyla kullanılabilen hizmet, cobot kullanıcılarına riskleri azaltılmış, verimliliği ve çalışma süresi artırılmış kesintisiz bir üretime imkan verecek.

Hizmet ile haftanın 7 günü günde 24 saat hizmet sunacak firma, böylece beklenmeyen arızları önleyerek üretimin kesintisiz devamlılığını sağlamanın yanı sıra maliyetlerin ve risklerin azaltılmasını da hedefliyor. 

YATIRIMIN GERİ DÖNÜŞ SÜRESİNİ KISALTIYOR 

Servis360, iki farklı paket olarak standart ürün garantisini tamamlayacak, beklenmedik maliyetlerin önüne geçerek, üretimde yaşanan her türlü duruş, gecikme ve riskleri azaltmaya olanak tanıyacak.

Uzaktan ya da sahada performans ve programlama kontrolleri veren hizmet, müşteri destek portalı üzerinden UR partner otomasyon uzmanlarına ve firmanın sertifikalı mühendislerine günün her saatinde ulaşma imkanı veriyor ve bu sayede cobot yatırım geri dönüş zamanını kısaltıyor.

Üretimin devamlılığını önleyici hizmetler ve hızlı müdahale ekipleriyle sağlayan hizmet, firmanın Distribütör Ağı vasıtasıyla öngörülemeyen arızalarda hizmet ve parça değişimleriyle kolaboratif robotun üretime devam etmesini mümkün kılıyor.

Özel ve gelişmiş destek seçeneklerinin yanında sürekli verimlilik optimizasyonu hizmetleriyle, firmanın iş ortaklarının müşteri ilişkilerini de güçlendirmesine destek veriyor.

"ÇALIŞMA SÜRESİNİ EN ÜST SEVİYEYE ÇIKARIYOR"

Konuya ilişkin görüşlerini paylaşan Universal Robots Türkiye&MEA Ülke Müdürü Kandan Özgür Gök, "Gelişmiş destek ve önleyici hizmetimiz ile cobot performansını proaktif olarak izleme, optimize etme ve koruma konusunda onlara yetki veriyoruz. Yeni hizmetimiz, üretim hatlarını koruyor, çalışma süresini en üst seviyeye çıkarıyor, riski azaltıyor ve üreticilerin beklenmedik durumlarla karşılaşmasının önüne geçiyor" dedi.

“ORTAK BİR DEĞER YARATACAK”

Kullanıcıların, müşterileri için üretkenliği, ulaşılabilirliği ve karlılığı artırmak adına gereksinimi olan taleplerine cevap vereceğini, bulundukları sektörlere daha fazla değer katacağını dile getiren Gök, yeni hizmetlerinin, iş ortakları ve müşterileri arasında ilişkileri güçlendirmesinin yanı sıra ortak bir değer yaratmasını da beklediklerini sözlerine ekledi.