Samsun’daki fabrikasında ürettiği yerli teknolojilerle dünyaya açılan reeder, KVK ile hizmet anlaşması yaptı. Anlaşma kapsamında kullanıcılar, kendilerine en yakın KVK Teknik Servis noktalarına giderek reeder telefonlarını tamir ya da değişim kapsamına aldırabilecek.
Şirket tarafından yapılan açıklamaya göre, aksesuar ve yazılımsal sorunlar 30 dakika içinde ücretsiz tamir edilecek ve ekran kırılması, sıvı teması gibi kullanıcı kaynaklı sorun için de ufak ücretler ile sıfır ürün ile değişim yapılacak.

30 DAKİKADA KESİN ÇÖZÜM

Satış sonrasında da kullanıcıların hizmet standartlarını en üst noktada tuttuklarını belirten reeder kurucu ortağı ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Sezen Sungur Saral, teknolojiyi herkes için ulaşılabilir kılmak için çalışıp ürettiklerini söyledi. . reeder olarak temel misyonlarının üretimden dağıtıma, satıştan satış sonrası hizmetlere kadar her aşamada kalite standartlarını ve müşteri memnuniyetini korumak olduğunu ifade eden Saral, bu kapsamda kullanıcılarına KVK teknik servis noktalarından 30 dakikada hızlı hizmet sunmaktan mutluluk duyduklarını belirtti.