Bimser Çözüm Ürün Yöneticisi ve Çözüm Mimarı Tolga Girgin, “İşletmelerin dijital dönüşüm yol haritası çıkarttığımız yazılımlarımız var. Bu paneldeki konumuza uygun olarak BEAM yazılımı ile arızaları tek bir noktadan yönetiyoruz. Gerekirse kestirimci bakım sistemlerini tetikleyebiliyoruz, otonom bakımların tamamını yazılım üzerinden yönetmek mümkün oluyor. Türkiye’de arızi bakımlar, periyodik bakımların çok ötesinde. Oysa periyodik bakım ile maliyetler çok daha fazla düşürülebiliyor. Sistemlerin tek bir merkezden yönetilmesini sağlıyoruz” dedi.
Tolga Girgin, Kurumsal Varlık Yönetim süreçlerini de sıralayarak;  Garanti Takibi ve Sözleşme Yönetimi, Personel Üzerine Zimmetli Varlıkların Yönetimi, Yedek Parça ve Sarf Malzemeleri Takibi, Bakım Anlaşmaları Takibi ve Tedarikçi Yönetimi, Periyodik ve Koruyucu Bakım Takibi, Arıza Bakım Takibi, Satın Alma Süreçlerinin Yönetimi, Satın Alma Talep Bildirimi, Firmalardan Teklif İsteme Süreçleri ve Alınan Tekliflerin Değerlendirilmesi, Seçilen Firmaya Siparişin Geçilmesi,  Teslim ve Teselllüm Girişlerinin Yapılması, Gelen Ürünlerin Kalite Kontrollerin Yapılması, Malzeme Depo Girişleri, Tedarikçi Değerlendirme Anketi, Sayaç ve Pano Bazlı Elektrik Tüketimlerinin Takibi konusunda hizmetler verdiklerini açıkladı.