BASF’nin gelecek dönem stratejisi hakkında Ludwigshafen’de gerçekleştirilen sunumda Dr. Martin Brudermüller, “Yeni stratejimizle BASF’yi büyüme yoluna dahil ediyoruz” dedi. İcra Kurulu Başkanı, günümüze kadar gerçekleşen olumlu marka gelişmelerini şöyle özetledi: “2012 yılından beri amortisman ve özel kalemler öncesi faaliyet gelirimiz yılda ortalama %8 büyüme gerçekleştirdi. Söz konusu oran ise sabit maliyetlerdeki yıllık %3 artışın çok üzerinde.” Böylece BASF’nin kazancındaki artış, global kimya üretiminin yıllık %3,7 oranında gerçekleşen artışını geride bıraktı. Aynı zamanda, geçtiğimiz yıllarda serbest nakit akışında güçlü bir gelişme oluşarak kullanılan sermaye getirisi (ROCE) de %15,4 ile yüksek bir oranda gerçekleşti. En önemlisi de yeni stratejinin satış ve hacim artışını hedeflemesi.