banner1013
x

SHELL’DEN 100’ÜNCÜ YILA ÖZEL KAMPANYA

2021 yılında 100’üncü yaşını kutlamaya hazırlanan Shell, hazırladığı yeni kampanya ile müşteri memnuniyeti, güveni ve sektörde hayata geçirdiği ilkleri vurguladı.

SHELL’DEN 100’ÜNCÜ YILA ÖZEL KAMPANYA
EndüstrideAra2

2023'te Cumhuriyet'in 100. yılı ile birlikte Türkiye’deki faaliyetlerinin 100’üncü yılını kutlamaya hazırlanan Shell, yol emniyeti, inovasyon, çevre, engelsiz yaşam ve istihdam programları ile de Türkiye’nin gelişimine katkı sağlamak için kararlı çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Tüm dünyada her zaman kaliteli akaryakıtı sunmanın yanı sıra misafirlerine gerçek bir perakende deneyimi sunmayı da hedefleyen Shell, bu amaçla sektörde market deneyimini iyileştirmeye odaklanan, kendi yiyecek ve içecek markasını yaratan ilk şirket olarak dikkat çekiyor. 

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖNCELİĞİMİZDİR”

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı, “Sektörümüzde her zaman ilkleri gerçekleştirmeyi, sektörümüze yön vermeyi ilke edinmiş bir firmayız. Bu doğrultuda enerji alanına yeniliklerle ve yüksek standartlarla liderlik etmeye çalışıyoruz. 65 ülkeye ihracat gerçekleştiriyor ve 15 bin çalışanımızla ülke ekonomisine katkı sağlıyoruz. Müşteri memnuniyetini daima önceliğimiz olarak görüyoruz. Türkiye genelinde 1.000’den fazla istasyonumuzda her gün yaklaşık 1 milyon misafirimizi ağırlıyor ve 600’den fazla Shell Select marketimiz ile 2000’e yakın farklı ürünü müşterilerimize sunuyoruz. Şimdi de hep ileride olduğumuzu yeni marka yüzümüz Engin Akyürek ile "Shell Hep İleride" iletişim kampanyasıyla anlatıyoruz” dedi. 

“KAMPANYAMIZIN ÇIKIŞ NOKTASI GÜVEN OLDU”

Konuyla ilgili bilgi veren Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Direktörü Seher Poyrazoğlu, “Yeni iletişim kampanyamızın çıkış noktasını tüketici araştırmalarında yıllardır çıkan ve Shell’i ayrıştıran kalitesinin verdiği güven oluşturuyor. Cumhuriyetimizin kuruluşundan beri Türkiye’de faaliyet göstererek birçok alanda sektöre öncülük eden Shell, dünyanın en büyük enerji şirketlerinden biri konumunda yer alıyor. Yılda AR-GE projeleri için 1 milyar dolar yatırım gerçekleştiren firmamız, kalite ve güven olmak üzere iki alanda rakiplerinden net bir şekilde ayrılıyor. Engin Akyürek çok başarılı bir sanatçı, oyuncu, yazar. Yazdığı Sessizlik kitabının gelirlerini çok saygın bir kurum olan Darüşşafaka’ya bağışlayan, dogum günlerini Unicef’le anlamlı kılan, kaliteye ve değerlere önem veren bir sanatçı. Kendisiyle markamızın yolları kesiştiği için çok mutluyum. Bu işbirliği değer odaklı bir işbirliği diyebilirim” dedi. 
 

YORUM EKLE

Hach

Honeywell

Dergiler