Senso Kozmetik, 300 bin dolar ek yatırım ile 2017 yılında Marmara Barber markasını üretime geçirdi. Üretim neticesinde de ürünü 52 ülkeye ihraç etmeye başladı. Yıl sonuna kadar 1,5 milyon dolar yeni yatırım yapmayı planlayan Senso Kozmetik, bu yatırım ile hem üretim kapasitesini artıracak hem de ürün gamını genişletecek. Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Senso Kozmetik Yönetim Kurulu Üyesi Görkem Yorgun; “Yüzde 100 yerli Türk markası olarak, dünyanın birçok ülkesine ihracat gerçekleştirmeye başladık. Bunu da üç yıl gibi bir sürede gerçekleştirdik. En büyük talep ise Amerika ve Avrupa ülkelerinden geldi. Koronavirüs salgını döneminde ihracat yapamadık ancak yeni ülke bağlantılarımızı artırmak amacıyla çalışmalarımızı sürdürdük. 2020 yılının sonuna kadar Marmara Barber markası için ihracat çalışmalarını artırmayı hedefliyoruz. Bu amacımıza ulaşmak için yeni pazarlara açılarak 60 ülkeye ulaşmayı planlıyoruz. Satış hedefimizi ise 10 milyon dolar olarak belirledik” dedi. 

1 BUÇUK MİLYON DOLAR’LIK YENİ YATIRIM

Görkem Yorgun; “Marmara Barber markası sokak grafiti sanatından ilham aldı. Ürün gamımız içerisinde parfüm, kolonya, tıraş jeli, sakal yağı, tarak, saç şekillendiricileri yer alıyor. Yeni ürün geliştirmek içinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Ar-Ge departmanımızda yeni planlamalar yapılıyor. Dünyanın birçok ülkesinde trendleri takip eden erkekler bizim markamızı tercih ediyor. Bu durumdan dolayı çok gururluyuz. Yatırım planımız doğrultusunda hem üretim kapasitemizi arttıracak hem de ürün yelpazemizi genişleteceğiz” dedi.