Üç farklı iş birimi ile hem endüstriyel alanla hem de tüketici nezdinde 140 yıldır çalışmalar yürüten Henkel, 2019 yılı mali tablosunu açıkladı. Henkel CEO’su Hans Van Bylen’in yaptığı açıklamaya göre şirket 2019 yılının ilk çeyreğinde özellikle satış kanadında oldukça iyi bir büyüme kaydetti. 

Satışlarının yüzde 2,8 oranında artığını kaydeden Henkel CEO’su Hans Van Bylen, bu sayede yüzde 0,7’lik bir oranda organik büyüme yaşandığını söyledi. Faaliyet karlarının (EBIT) 795 milyon avro düzeyinde yaşandığını belirten Bylen, vergi ve faiz öncesi kar marjlarının (EBIT) yüzde 16 düzeyinde olduğunu söyledi. 

Serbest nakit akışlarında oldukça dikkat çekici gelişmelerin yaşandığına değinen Bylen, burada 523 milyon avroya ulaştıklarını da sözlerine ekledi.
“Büyümeye ve gelişmeye devam edeceğiz.” diyen Bylen, artan rekabet güçleri ile yeni projelerini ve organik büyümelerini hız kesmeden sürdüreceklerinin de altını çizdi.