Binaların Yüzde 80'i Yangın Yönetmenliğinden Önce İnşa Edildiği İçin Risk Taşıyor Binaların Yüzde 80'i Yangın Yönetmenliğinden Önce İnşa Edildiği İçin Risk Taşıyor

Philips, kadın ve erkek bakım ürünleriyle tüketicilerin bütünsel sağlığına değer katıyor

Philips'in IPSOS iş birliği ile 2023 yılında dördüncüsünü gerçekleştirdiği Türkiye Sağlık Trendleri Araştırması’na göre “Saç ve cilt bakımı konusunda kendimi bakımsız hissettiğimde, kendimi sağlıksız hissederim” diyenlerin oranının yüzde 66 olduğu görülüyor. Bu da iyi hissetmek, sağlıklı olmak ve özgüven arasındaki sıkı bağı gösteriyor. Philips’in kadın ve erkek bakım portföyündeki ürünleri tüketicilerin iyi ve bakımlı görünmelerini sağlarken kendilerini daha sağlıklı ve özgüvenli hissetmelerine de yardımcı oluyor. Philips’in kişisel bakımlarından ödün vermek istemeyen kadınlar için IPL teknolojisinden, günlük kullanımın vazgeçilmezi epilatörlere, düzleştiriciden, maşa ve saç kurutma makinesine; erkekler için tıraş makinelerine kadar geniş bir ürün gamı bulunuyor.

Doğru ağız ve diş sağlığı bakımı, sağlıklı yaşama katkı sağlıyor

Sağlıklı bir hayat, sağlıklı ağız ve diş sağlığı ile başlıyor. Philips Sağlık Trendleri Araştırması’na göre tüketicilerin yüzde 79’u diş sağlığının genel sağlık durumu ile ilişkili olduğunu düşünüyor. Philips Sonicare ürünleri kişilerin ağız ve diş sağlığı için doğru bakımı yapmasını destekliyor, yenilikçi ve kişiselleştirilmiş çözümler sunuyor.

Philips Avent, ebeveynlerin hayatlarını iyileştirecek çözümler geliştiriyor

Philips Avent ebeveynlerin ve bebeklerinin, doğumdan itibaren tüm deneyimlerinde yanlarında yer alıyor. Philips Avent portföyünde yer alan ürünler temelde annelerin ve bebeklerin ihtiyaçları göz önünde bulundurularak bebeklerin hayata sağlıklı bir başlangıç yapmaları, ebeveynlerin ise bu süreçte işlerini kolaylaştırmak amacıyla geliştiriliyor.

Philips Türkiye, doğum izninin ardından iş hayatına geri dönen annelere de destek olmayı amaçlıyor. 2015 yılında başlayan ve 8 yıldır devam eden “Philips Avent Süt Saatim Projesi” kapsamında şirketlere, kuracakları süt sağma odaları konusunda hijyen, mahremiyet ve konfor standartları çerçevesinde danışmanlık veriyor. Şimdiye kadar 500’den fazla şirket Süt Saatim’e başvurdu ve asgari şartları karşılayan 250’den fazla iş yerinde 40 binin üzerinde kadına destek olundu

II. Wellbeing Konferansı’nda konuşmacı olarak yer alan Philips Kişisel Sağlık Orta Doğu, Türkiye ve Afrika Genel Müdürü Sibel Yıldız, “Amacımız insanların hayatını anlamlı ürün ve çözümlerimiz ile iyileştirmek. 2030 yılına kadar yılda 2,5 milyar insanın hayatını iyileştirmeyi hedefliyoruz. Sağlığı, ruh-beden-zihin sağlığı olmak üzere bütüncül bir yaklaşımla ele alıyoruz. Bu nedenle sağlıklı yaşam yolculuklarında yaşam tarzına bağlı riskleri azaltmak için insanları, kendi sağlıklarının kontrolünü ellerine almaya teşvik ediyoruz. Kişisel Sağlık alanındaki, kadın ve erkek bakımı ürünlerimiz, ağız ve diş sağlığında Philips Sonicare ve anne-bebek sağlığı alanındaki Philips Avent ürünlerimiz ile tüketicilerin sağlıklı yaşam sürecinde yanlarındayız. Bunun yanı sıra kurumsal iyi yaşam uygulamalarını da sahipleniyoruz ve bu doğrultuda çalışanlarımıza destek olmak için konusunda uzman kişiler ile farklı eğitimler, yoga, ruhsal farkındalık, ses terapileri gibi aktiviteler düzenliyoruz. Aynı zamanda, hibrit çalışma modelimiz ile çalışanlarımızın iş ve özel hayat dengelerini sağlamalarına yardımcı olurken mentorluk programlarımızla kadın çalışanlarımızın liderlik yolculuklarına destek oluyoruz.” dedi.

Editör: Merve Kaya