Ulusal ve uluslararası düzeyde 8 bin 100’den fazla ziyaretçinin katıldığı Phoenix Contact’ın ilk sanal fuarı ve konferansı “Phoenix Contact Diyalog Günleri”, yoğun ilgiyle karşılandı.

Müşterilerle iletişim kurarak bilgi alışverişinde bulunmak Phoenix Contact’ın ticaret fuarlarında her zaman önem verdiği noktalardan biri olurken, firma, Hannover Fuarı’nın iptalinin ardından yeni bir format yaratmak amacıyla harekete geçti.

6 HAFTADA HAYATA GEÇİRİLDİ!

Yalnızca 6 hafta içinde dijital bir alternatif oluşturan firma, 8 bin 100’den fazla ulusal ve uluslararası düzeyde ziyaretçinin katıldığı etkinlik kapsamında ziyaretçiler, geçtiğimiz üç hafta boyunca yeniliklerle ilgili bilgi alma imkanına da sahip oldu.

Program sanal ticaret fuar standındaki ürün sunumlarından anadilde yapılan rehberli turlara, uzmanlar tarafından birkaç gün boyunca verilen konferanslardan röportajlar ve teknik sunumlara kadar pek çok alanda gerçekleştirildi. 

Uzmanlar, ziyaretçilerin canlı sohbet aracılığıyla ulaşmaları için her zaman hazırda bulunurken, firmanın ilk sanal fuar ve konferansı oldukça başarılı bir şekilde tamamlandı ve tüm beklentileri aştı. 

“BOSCH TARAFINDAN BENCHMARK OLARAK ALINDI”

Phoenix Contact CEO’su Frank Stührenberg, beklediklerinin üzerinde bir kayıtlı ziyaretçi olduğunu, müşterilerinden yoğun dönüşler ve formata dair olumlu geribildirimler aldıklarını ifade etti. 

“Phoenix Contact Diyalog Günleri”nin küresel oyuncu Bosch tarafından benchmark (kıyaslama) olarak alındığının altını çizen Stührenberg, etkinliğin sektörde standart haline geldiğini söyledi.

Gerçek anlamda yenilikçi bir format oluşturduklarına dikkat çeken Stührenberg, “Bu sürece bilfiil destek veren çalışanlarımıza ayrıca çok teşekkür ederim.” diyerek sözlerini tamamladı.

ALMANCA ETKİNLİĞE, 2.100 KİŞİ KATILDI

Sanal etkinliğin 20-30 Nisan tarihleri arasında gerçekleşen Almanca kısmına yaklaşık 2 bin 100 kişi katıldı. Yaklaşık bin kişi canlı sohbet fonksiyonunu kullandı ve sorularına doğrudan cevap aldı.

Konferanslara, bin 300’den fazla ziyaretçi ilgi gösterdi. 

SANAL TİCARET FUARINI, 6.100 KİŞİ ZİYARET ETTİ

Uluslararası düzeyde İngilizce olarak gerçekleştirilen 27 Nisan-8 Mayıs tarihleri arasındaki sanal etkinliği, yaklaşık 6 bin 100 kişi ziyaret etti ve ziyaretçilerin 3 bin 650’si tematik konferanslara katılım gösterdi. 

Uluslararası ziyaretçiler için sekiz farklı dilde rehberli fuar turu yapılırken, sadece İngilizce, İspanyolca veya Rusça rehberli turlar ayrı değerlendirmeye alındığında 100’den fazla ziyaretçi çekti. 

CANLI SOHBETLER 1 GÜN BOYUNCA DEVAM ETTİ

Almanya’ya ek olarak, şirketin, Çin, Polonya, ABD, Arjantin, Brezilya ve Meksika’da bulunan kuruluşlarından toplamda 19 rehberli tur yapıldı. 

Bu da dijital formatın bir başka avantajından faydalanmaya olanak verdi: Canlı sohbetler, 22 saat boyunca sürdürülmüş oldu.