Renault Mais, Pazarlama Direktörü Levent Timur, Türkiye'nin Pazarlama Liderleri Zirvesi CMO Summit 2018'de, en etkin 50 üst düzey pazarlamacısı arasında gösterilerek, plaketle ödüllendirildi.
Uluslararası iş dünyasının dijital dönüşümü, tüm dünyayı ve iş yapış şeklini değiştirdi. Bu hızlı değişimi yakalarken, rakiplerinizin önüne geçebilmek için farkınızı da ortaya koyabilmek, etkili pazarlamanın neredeyse şartı oldu. Türkiye’nin firmaların bilinen isimleri ile pazarlama dünyası, müştereken bir etkinlik düzenledi.

CMO SUMMIT'TA LİDERLİĞE KAÇ KİŞİ ADAYDI?

Türkiye'nin Pazarlama Liderleri Zirvesi CMO Summit 2018'de, sektörlerinin önde gelen yöneticileri ve markaların liderleri katıldı.

 2018’de ilk kez yapılan, CMO Summit, robotların pazarlamaya etkisinden, tüketici davranışını reçetelendirmeye, dijital dönüşüm ve otomasyona kadar birçok tema ele alındı.
Pazarlama stratejilerinin tartışıldığı zirvede, en etkin 50 pazarlama lideri, ödüllendirildi.
Fortune Türkiye ve DataExpert iş birliği ile düzenlenen araştırmada, Renault Mais’te 11 yılıdır görev yapan, Timur, 400 kişilik aday listesi arasında, 50 üst düzey pazarlama yöneticisi (CMO) arasında yer aldı.