Almanya’nın önde gelen, büyük markaları 20 yıldır “Yüzyılın Markaları” olarak seçilerek ödüllendiriliyor ve seçilen markalar, DIE ZEIT Yayıncılık Grubu tarafından yayımlanan ansiklopedide yer alıyor.

EMNİYET OTOMASYONUNDA TEKNOLOJİ LİDERİ OLARAK ONAYLANDI

“Yüzyılın Markaları 2022” isimli ansiklopedinin lansmanı, Almanya’nın başkenti Berlin'de 10 Şubat 2022 tarihinde düzenlenen bir törenle gerçekleştirildi.

Lansmanla birlikte DIE ZEIT Yayıncılık Grubu tarafından ansiklopedinin yeni baskısı yayımlanırken, Pilz de söz konusu ansiklopedinin yeni baskısında, önde gelen Alman markalarından biri olarak kabul edilerek “kontrol teknolojisi” ürün kategorisinde yer aldı.

Dr. Florian Langenscheidt ile çalışan jüri, Pilz'i emniyet otomasyonunda teknoloji lideri olarak onayladı. "Yüzyılın Markaları 2022"nin yayımcısı olan Dr. Langenscheidt, konuyla ilgili olarak "Benim için büyük markalar, tüm ürün kategorisi için pars pro toto (bütün için gerekli olan parça) olarak kabul edilmelidir. Ürün ile en dikkat çekici temsilcisi arasında ayrılamaz bir bağ oluşturduk." ifadelerini kullandı. 

“BİZİM İÇİN OLDUKÇA ÖZEL BİR ÖDÜL”

Dräger, Meissen Porzellan veya TÜV gibi diğer Alman markalarla birlikte 2022 baskısına giren Pilz için ansiklopedide şu ifadelere yer veriliyor:

SEMAVİ YORGANCILAR, YORGLASS'IN DİJİTAL DÖNÜŞÜM VİZYONUNU ANLATTI SEMAVİ YORGANCILAR, YORGLASS'IN DİJİTAL DÖNÜŞÜM VİZYONUNU ANLATTI

“Teknoloji lideri Pilz şu anda emniyet otomasyonunda en önemli markalardan biridir. Aile şirketi olan Pilz, PNOZ emniyet rölesi ile endüstride tarih yazdı. Dünyanın en yaygın kullanılan emniyet rölesidir: Herhangi bir kontrol kabinini açın ve büyük olasılıkla içinde bir PNOZ takılıdır.”

Konu hakkında değerlendirmelerde bulunan Pilz Pazarlama ve İletişim Başkan Yardımcısı Horst-Dietrich Kraus, “Markamızın vaat ettiği ‘Emniyet ruhu’nun, partnerlerimiz üzerinde en önemli olan etkiye sahip olduğunu doğrulamaktadır: Güçlü bir güven ve güvenilirlik duygusu. Oldukça özel olan bu ödülle birlikte Pilz'de her gün bu hedef doğrultusunda çalışıyoruz.” dedi.

RAKİPSİZ KONUMA SAHİP MARKALAR SEÇİLİYOR

Son üçü DIE ZEIT Yayıncılık Grubu tarafından verilen prestijli ödül, 20 yıldır Alman markalarına veriliyor.
“Yüzyılın Markası” şöhretine giden yol, belirli kurallar çerçevesinde jüri üyelerinin titiz değerlendirmeleri sonucunda belirleniyor. Jüri, üç aşamadan oluşan değerlendirme sırasında, ürün kategorilerinde rakipsiz bir konuma sahip markaları seçiyor.

“Yüzyılın Markaları” referans çalışmasında, yalnızca bağımsız bir jüri tarafından yapılan değerlendirmelere göre seçilen şirketler bulunuyor.