Türkiye'deki mağaza yatırımlarına devam eden Bambi Yatak, son olarak yılın ilk çeyreğinde 600. mağazasının açılışını MODOKO’da gerçekleştirdi. Geçen yıl yüzde 40 büyüyen firma, yurt içi ve yurt dışı mağaza yatırımlarını hızlandırmayı planlıyor.

MAĞAZA SAYISINI ARTIRMAYA YÖNELİK ÇALIŞIYOR

Bu yıl da geçtiğimiz yıl olduğu gibi yüzde 40 büyüme hedefleyen şirket, söz konusu büyüme hedefi doğrultusunda yeni ürün ve mağazalaşma yatırımlarına odaklandı. Yurt içinde bilhassa İç Anadolu, Güneydoğu Anadolu ve Doğu Anadolu bölgelerindeki mağaza yatırımlarını artıracak firma, 2022’yi 700 mağaza ile kapatmayı öngörüyor. 

Gelecek sene yurt içi mağaza sayısını 800’e, yurt dışı mağaza sayısını da 300’e yükseltmek hedefiyle çalışmalarını yürütüyor.

"YAPILANMAMIZDA ÖNEMLİ BİR KİLOMETRE TAŞI OLACAK"

Konuyla ilgili açıklamalar yapan Bambi Yatak Yönetim Kurulu Üyesi Emre Gökmen, 2021'i yüzde 40 büyüme ile tamamladıklarını ifade ederek 600'üncü mağazalarının temelini  geçtiğimiz sene yakaladıkları başarıyla attıklarını belirtti.

"TÜRKİYE YÜKSEK TEKNOLOJİ EŞİĞİNDE DURUYOR" "TÜRKİYE YÜKSEK TEKNOLOJİ EŞİĞİNDE DURUYOR"

İstihdamlarını da artırdıklarını 420 kişiden bin kişiye ulaştırdıklarını aktaran Gökmen, ülke çapında 10 adet bölge deposunu hizmete açtıklarını, Ar-Ge ve Ür-Ge yatırımlarını sürdürdüklerini ve hikayesi olan birçok yeni ürünü sektöre kazandırdıklarını söyledi.

Gökmen, "600. mağazamız, 2022 yıl sonu ve 2023’ün yanı sıra gelecek hedeflerimiz adına da ayrı bir dönüm noktası oldu. 600. mağazamız sadece yurt içi değil, yurt dışı yapılanmamız adına da önemli bir kilometre taşı olacak." ifadesini kullandı.

"HEDEFLERİMİZİ REVİZE ETTİK, 2023'TE 300'E TAŞIYACAĞIZ"   

Yeni hedeflere yöneldiklerinin altını çizen Bambi Yatak Yönetim Kurulu Üyesi Gökmen, 2022 ve 2023 yılı hedeflerini sil baştan belirlediklerini belirterek 2022 yıl sonu yurt içi mağaza hedeflerini 700 ve 2023 yılı hedeflerini de 800 olacak şekilde revize ettiklerini dile getirdi.

Dünyanın 20 farklı noktasında 200 mağaza ile hizmet sundukları bilgisini veren Gökmen, "Ülkemizde bulunan mağazalarımızdan aldığımız gücü ve bilgi birikimini yurt dışındaki mağaza yapılanmamızı güçlendirmek için kullanacağız ve 2023 yılında yurt dışındaki mağaza sayımızı 300’e taşıyacağız." dedi.

"İSTİHDAMA, İHRACATA KATKI SAĞLIYORUZ, REKABETİ TETİKLİYORUZ"

Halihazırda ulaştıkları mağaza sayısının rakamın da ilerisinde farklı anlamlar taşıdığını bildiren Gökmen, gerek yurt içindeki gerekse yurt dışında mağazaları ile müşterilerine kaliteli ve hikayesi olan ürünlere erişme ve seçme olanağı sağladıklarını, Türkiye'nin istihdamına katkıda bulunduklarını ifade ederek fabrika ve mağazalarıyla 3 bin civarında kişiye iş imkanı verdiklerini söyledi.

Bunların yanı sıra  ihracata da katkı sağladıklarını vurgulayan Gökmen, "Şirket olarak bugün üretimde ve ihracata sektörümüzde ilk üç arasındayız. Üretimimizin yüzde 15’ini ihraç ediyor, yüzde 85’ini iç pazarda satıyoruz. Yatırımlarımız, Ar-Ge, Ür-Ge, sektördeki deneyimimiz ve ulaştığımız nokta sayısıyla da ayrıca sektörde mağazalaşma anlamında da rekabeti tetikliyoruz. Bu da yine sektörü hem ürün hem kullanıcı deneyimi açısından ileri taşıyor. 2022’de özellikle İç Anadolu, Güneydoğu Anadolu ve Doğu Anadolu bölgelerine yoğunlaşarak bu bölgelerde kullanıcılara farklı bir deneyim sunacağız." diye konuştu.

AÇILIŞA HÜLYA AVŞAR KATILDI

MODOKO’da, oyuncu-şarkıcı Hülya Avşar’ın katılımıyla açılan 600. mağaza insan ve araç trafiğinin en yoğun olduğu noktada konumlanırken, kendine has konseptiyle de bölgedeki diğer mağazalardan ayrışıyor.

Çok sayıda ürünün sergileneceği mağaza oluşturacağı istihdamla da bölgesinde ön plana çıkıyor. (AA)