OPET, web uygulamalarının ve sanal makinelerinin sistemik sorunlarının çözümü için IBM Instana Observability ile işbirliği gerçekleştirdi. Şirket tarafından yapılan açıklamaya göre, yapay zeka destekli IBM Instana Observability, bir işletmenin gelir ve itibar kaybına mal olabilecek öngörülemeyen IT olaylarını önlüyor.

OPETİN OPERASYONLARI İYİLEŞTİ

Yavaş yanıt süreleri, çalışmayan hizmetler veya çalışmayan altyapı gibi işletmeye zarar verebilecek veya müşteri memnuniyetini azaltabilecek IT sorunlarının en iyi şekilde nasıl önleneceğini ve çözüleceğini gösteren Instana APM, uygulanabilir iç görüleri de beraberinde getiriyor.

İKİ YILDA 6 BİN 500 GİRİŞİMCİ KADINA DESTEK İKİ YILDA 6 BİN 500 GİRİŞİMCİ KADINA DESTEK

OPET bu işbirliği ile söz konusu uygulamalardaki sorunların tespiti sırasında harcadığı eforu 3'te 1 azalttı.

IBM Instana ile 200'ü aşkın servisi sürekli olarak izleyebilen OPET, bir sorun oluştuğunda yapay zeka kabiliyetlerinin de sayesinde iyileştirme gereken noktayı hızlıca tespit ederek anlık müdahalede bulunabiliyor.

OPET, hata ve performans sorunu gibi durumlara karşı kontrolleri sağlayarak ve alarmlar oluşturarak süreci hızlandırıyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen OPET Bilgi Teknolojileri ve Otomasyon Direktörü Barış Gündüz, OPET’in, her alanda teknoloji kullanımını büyük bir titizlikle ele aldığını belirterek, şunları kaydetti:

"Dijital hizmetlerimizin verimliliğini artırmak, hataları saptayıp gidermek ve kök neden analizini sağlamak üzere IBM Instana'yı aktif olarak kullanıyoruz. Bu çözüm, dijital hizmetlerimizin performansını izleme ve hataların erken tespiti konusunda kritik bir araç haline geldi. IBM Instana'nın sağladığı bu olanaklar ile müşteri deneyimini en üst düzeyde tutmayı hedefliyoruz ve böylece müşterilerimize kusursuz bir deneyim sunabiliyoruz."

(AA)