Orge Grup A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Geçgel, Themore Concept olarak mutfak ve banyo dolaplarından, kapılara, vestiyer ve giyinme odalarına, TV ünitelerine, yatak başlarına kadar tüm sabit mobilyalarda müşterilerine bütünsel bir konsept deneyimi sunduklarını belirterek, "Kullanıcılarımızın ihtiyaçları ve trendleri ön planda tutarak, trend oluşturma vizyonuyla ilerliyoruz. Ar-Ge çalışmalarımız da bu vizyonumuzun en önemli parçasını oluşturuyor. Mutfak, banyo ve kapı sektörü alanında Türkiye genelinde ilk olan ve Sanayi ve Teknoloji Bakanlığınca onaylanan Ar-Ge Merkezini kurduk. Ar-Ge Merkezi çalışanlarımızla beraber sektöre kazanımlar sağlamayı, yenilikçi fikirler sunmayı amaçlıyoruz. Dijitalleşme çalışmalarının hız kazanmasıyla beraber üretim metotlarını geliştirmeye yönelik projeler, Ar-Ge çalışmalarımızda önemli bir yer tutuyor. Departmanımızda ürün grubuna yeni ürünlerin dahil edilmesi, yeni ürünlerde kullanılacak mekanizmalarla ürün tasarımlarının yenilenmesi, ürün ağaçlarının hazırlanması ve revizyonu üzerine çalışmalar yürütülüyor. Tasarımlarımızsa gelen talepler doğrultusunda firmamızın bünyesinde bulunan tasarım ekiplerimiz ve iç mimarlarımız tarafından yapılıyor” dedi.

Sürdürülebilirlik konusuna bakış açınız ve bu alandaki çalışmalarınız hakkında bilgi verir misiniz?
Üretimimizde sürdürülebilirlik anlayışı çok önemli bir yere sahip. Müşterilerimizi de bu anlayışa dahil ediyoruz ve doğadan aldığımızı doğaya geri kazandırma prensibiyle her satın alınan mutfak için doğamıza yeni bir nefes, bir fidan armağan ediyoruz. Bunun yanı sıra üretim süreçlerimizi de bu prensiple şekillendiriyoruz. Örneğin, kullandığımız kenar bandı yapıştırıcıları (PUR), adeta bir çevre kahramanı olarak öne çıkıyor. Çözücü içermediği için doğaya zarar vermiyor ve enerji tasarrufuna katkıda bulunuyor. Themore Concept olarak, her adımda doğaya saygılı, sürdürülebilir ve inovatif çözümler sunmayı sürdüreceğiz.
Diğer yandan önümüzdeki dönemde üretim miktarımızı artıracak, verimliliğimizi önemli ölçüde etkileyecek çözümler ve yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımı konularında çalışıyoruz. Bu kapsamda bu yıl içerisinde GES için yaklaşık 25 milyon TL’lik bir yatırım yaptık. Bu yatırımla birlikte yıllık 1 milyon 693 bin 230 kWh elektrik üretirken, 2 bin 23 ağacı kesilmekten kurtaracağız. Bununla birlikte 832 bin ton CO2 salınımının önüne geçeceğiz. Öte yandan “Her Mutfak bir Fidan” kampanyamız bulunuyor. Bu kampanya ile mutfak satın alan tüm müşterilerimiz için TEMA Vakfı’na fidan bağışı yapıyor ve sertifikalarını kendilerine iletiyoruz. Ayrıca kapı üretimine yönelik yenilikler üzerinde de çalışıyoruz. Kapı üretim hattı yenileme projemiz devam ediyor. Bu yenilenme, ürün imalat yöntemini değiştirerek daha kontrollü şartlar altında üretim yapmamızı sağlayacak. Ayrıca yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımına yönelik projemize ve mutfak ürünleri için model çalışmalarımıza da hızla devam ediyoruz.

Firmanızın ihracata bakış açısı, bu anlamda geldiği nokta ve ihracat başarınızın nedenleri konusunda neler söylemek istersiniz?
Yurt içi yapılanmamızın yanı sıra ürünlerimizi yurtdışı pazarıyla da buluşturuyoruz. Tasarımlarımızı Avrupa başta olmak üzere 15 ülkeye ihraç ediyoruz. Ayrıca yurt dışı satış referansları olarak Yunanistan, Dubai, Kenya, Kanada, Katar, Almanya, İsviçre, Romanya ve Azerbaycan’da projeler sonuçlandırdık. Fransa, Pakistan, Makedonya ve Umman’da bulunan satış noktaları ve bayilerimizin sayısını artırarak ihracatta büyüme hedeflerimize hızla ilerlemek için çalışıyoruz.

Ürünlerinizin iç dekorasyon anlamında yapılara kattığı değer noktasında neler söylemek istersiniz?
Mutfak ve banyo alanlarında kullanıcılarımızın ihtiyaçlarını ön planda tutarak trendlerin izlerini taşıyan ve her zevke hitap eden ürünlerimiz buluyor. Mutfak ve banyo alanında aylık 10 bin modül üretiyor, bin 500 adet kapı geliştiriyoruz. Mutfak serimizde 14 farklı model, banyo koleksiyonumuzda ise 16 ayrı tasarım sunuyoruz. Özel tasarım banyo ihtiyaçları için de çözümler üretiyoruz. Kapı serimizde ise, el işçiliği ve modern teknolojiyi birleştirerek 11 farklı seriyle fonksiyonelliği ön plana çıkarıyoruz. Arel, Trinity, Leia, Neo, Melisa ve Sven gibi serilerimizde tam anlamıyla konsept üretim gerçekleştiriyoruz.

Pazarda özellikle yoğun talep gören ürünleriniz ve özellikleri hakkında bilgi verir misiniz?
Günümüzde doğal görünümlü malzemeler sıkça tercih ediliyor. Özellikle kullanıcılarımızın beklentilerinden hareketle ortaya çıkan Trinity Mutfak Modelimiz, sadece şık bir mutfak mobilyası seçimi değil, içinde yaşanılan bir mekân olarak her ayrıntının yaşam tarzına göre doğru planlanması imkânı sunuyor. Luke Mutfak Modelimiz, hem yalın ve sade bir görünüm, hem de zamansız bir şıklık arayışında olanlar için ideal bir alternatif olarak karşınıza çıkıyor. Luke ve Luke Wood olmak üzere iki modelden oluşan seri, ahşap görüntüsü ve düz renk seçeneğiyle dekorasyonda yeni nesil bir uyum yaratıyor. Açık ve kapalı raf sistemleriyle, mutfaklardaki depolama alanları için de kullanışlı ve çok yönlü bir tasarım olarak öne çıkan Luke, kullanıcıların tüm ihtiyaçlarına cevap veriyor. Sade şekiller ve doğal malzemelerden ortaya çıkan Arya Mutfak Modeli 22 milimetre kapak kalınlığı sunuyor. Mat Lake ve Metalik Lake yüzey seçenekleri bulunan tasarım, büyük etki yaratacak küçük fonksiyonel özellikleriyle de hayatı kolaylaştırıyor. Ayrıca bünyemizdeki mimar, iç mimar ve mühendisler de bu sürece katkı sağlıyor.

Yıl sonu satış hedefiniz ve bu hedeflere ulaşma anlamında geldiğiniz nokta hakkında bilgi verir misiniz?
Themore Concept olarak, tecrübemizi modern vizyonumuzla birleştirerek, Türkiye’de ve yurt dışında rekabetçi konumumuzu güçlendirmek için çalışmaya devam ediyoruz. Geçtiğimiz günlerde Bodrum’da sabit mobilya sektörünün en büyük mağazasını açtık. Yeni mağazamız ile daha çok kişiye ulaştırırken aynı zamanda sabit mobilya sektörünün en büyük mağazasını müşterilerimizle buluşturmanın mutluluğu içindeyiz. Yenilikçi ürünlerimiz ve mağazalarımızın yanı sıra Umman, Pakistan, Fransa, Makedonya’daki bayilerimiz ile 15 farklı ülkeye gerçekleştirdiğimiz ihracatla, global bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Nihai hedefimiz 2025 yılı sonuna kadar Ankara, İstanbul ve Suudi Arabistan’da açacağımız yeni mağazalar ile mağaza sayımızı 3 katına çıkarmak ve Aydın'da 2025 yılında tamamlayacağımız fabrika yatırımımızla üretim kapasitemizi yüzde 50 artırmak. Ayrıca artan üretim kapasitemiz ile birlikte ihracatımızı yüzde 25’e, istihdamımızı da 400’ün üzerine çıkarmayı planlıyoruz. Bu çalışmalarımızla birlikte hem ulusal hem de uluslararası pazarda rekabetçi ve sürdürülebilir bir şekilde büyümeye devam edeceğiz.

İZOCAM, YALITIMIN BİR NUMARALI TERCİHİ OLDU İZOCAM, YALITIMIN BİR NUMARALI TERCİHİ OLDU