Japonya’nın teknoloji şirketi Mitsubishi Heavy Industries ile 2011 yılında başlayan iş birliğini, 2019 yılında ortaklığa dönüştüren Form MHI Klima Sistemleri, yenilikçi klima çözümlerini tanıttığı yeni reklam kampanyasını hayata geçirdi. Alışılagelmişin ötesinde, tamamı yapay zekâ teknolojisiyle tasarlanan ve beş farklı filmden oluşan seri, sektörde bir ilke imza atıyor. Haziran ayı itibarıyla televizyon, radyo, açık hava reklam alanları ve dijital mecralarda yayına giren kampanya, yaz aylarında artan iklimlendirme ihtiyacına güçlü bir yanıt sunarken, markanın dayanıklılık, verimlilik ve Japon mühendisliğiyle bütünleşen ürün gücünü de çarpıcı bir şekilde ortaya koyuyor.
Yaz sıcağına teknolojiyle meydan okuyor: “Bu havalar kime?”
Form MHI Klima Sistemleri, “Bu havalar kime?” sloganıyla hazırladığı yeni reklam kampanyasında, ürünlerinin teknolojik gücünü yaratıcı bir hikâyeyle buluşturuyor. Split klima kategorisine odaklanan kampanya, mevsimsel ihtiyaçlara çözüm sunarken, markanın segmentteki etkinliğini daha geniş kitlelerle buluşturmayı hedefliyor.
İkonik Japon karakterleriyle kurgulanan film serisi, Türkiye’nin beş farklı bölgesinde sembolik yapılar içerisinde gösteriliyor. Görsel dünyası tamamen yapay zekâ teknolojisiyle oluşturulan kampanya, her biri 12 saniyelik 5 filmden ve 6 saniyelik pack shotlardan oluşuyor. Reklam serisi, yaz boyunca televizyon, dijital platformlar, açık hava reklam alanları ve radyolarda izleyiciyle buluşacak.
Tuluad Ajans’ın fikir sahibi olduğu, Pepperroot’un yapımcılığını üstlendiği seride; İzmir Saat Kulesi önünde bir sumocu, Adana Taş Köprü üzerinde yürüyen Japon dansçı kadın, Bodrum kalesi manzarası önünde samuray, Aspendos’ta Japon savaşçı ve İstanbul Boğaz Köprüsü’nde anime futbolcu karakterler sıcaklara “Bu havalar kime?” diyerek meydan okuyor.