İklimlendirme sektörünün öncü markası Baymak, izleyenlerin tebessüm etmesini sağlayan samimi bir reklam kampanyasına daha imza attı. “Pazarlık” adını taşıyan iletişim kampanyasında, tüketicilerin içini ısıtırken cebini rahatlatan Baymak kombilerin verimliliğine atıfta bulunuluyor. 
Baymak Kombi’nin yeni reklam filmi, geçtiğimiz yıl bahar ayında yayına giren Baymak Klima filmin devamı niteliği taşıyor. Evlerine Baymak klima taktıran ailenin renkli karakterlerini, “Pazarlık” isimli yeni filmde, doğal gaz sayacını okumak için gelen görevliyle metreküp pazarlığı yaparak tasarruf etmeye çalışırken izliyoruz. Bu komik pazarlığa müdahale eden sevimli sincap Bayki, tasarruf etmenin yolunun Baymak kombi almak olduğunu söyleyerek kış aylarında harcadığı her bir metreküp doğalgazı hesap eden aileye tasarruf etmenin yolunu gösteriyor.
Baymak Kombi iletişim kampanyasının ikinci bölümünde ise evlerinin sıcak salonunda keyifle oturan baba ile kızı arasında yeni bir pazarlığa tanık oluyoruz. Evin akıllı küçük kızı, Baymak Kombi sayesinde tasarruf eden babasıyla harçlığını artırmak için pazarlığa başlıyor. 

YouTube linki: 
https://youtu.be/iWVAcuhdAsE 

“TÜRKİYE’NİN YAPAY ZEKÂYA ADAPTE OLMASI LAZIM” “TÜRKİYE’NİN YAPAY ZEKÂYA ADAPTE OLMASI LAZIM”

BAYMAK/TASARRUF TVC KÜNYE

Reklamveren: BAYMAK
Reklamveren Yetkilisi: Belgin Tunçel Evcimen, Yaprak Gülbahar
Reklam Ajansı: Titrifikir
Kreatif Ekip Liderleri: Tuba Atilla, Mert Demirhan 
Kreatif Ekip: Biran Ali Siyahi, Taner Haydaroğlu
Marka Ekibi: Dilek Sezen, Melis Tüzmen
Stratejik Planlama Ekibi: Kerem Sabuncu, Aytuğ Ateş, Buselen Tuğrul  
Ajans Prodüktörü: Onur Mis, Tuğse Gökhan
Prodüksiyon Şirketi: Film Hakika
Yönetmen: Fırat Mançuhan
Müzik Yapım: Çikolata Müzik Fabrikası
Kullanılan Mecralar: TVC, Dijital