Dünyada güç aktarım ve rulman alanında önemli markaların Türkiye distribütörlüğünü üstlenen Silkar Endaş, 2021 yılı stratejisi büyümek olarak belirledi. Bu hedeflerine ulaşmak için hayata geçirmeyi planladıkları projeleri Silkar Endaş Satış Direktörü Agah Tokat ile birlikte konuştuk. 

“FİRMALARA DAHA KAPSAMLI HİZMET SUNMAYI PLANLIYORUZ”

“2021 yılını eski günlerimize döneceğimiz bir yıl olarak planlıyoruz. 2021 yılı içerisinde hedefimiz büyümek” diyen Tokat, bu hedeflerine ulaşmak için tespit ettikleri sektörlere ve ürünlere odaklanmayı planladıklarını anlattı. Tokat, konuyla ilgili görüşlerini şu sözlerle anlattı: “Yeni müşteriler kazanmayı ve şubeleşme stratejimizi bir adım öne götürmeyi planlıyoruz.  Müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını doğru tespit edip onları memnun edecek şekilde karşılamak bizim ana stratejimiz olacak. Odaklandığımız ana sektörler arasında, gıda, savunma sanayi, madencilik, demir-çelik ve kağıt yer alıyor. Bu sektörlerde faaliyetlerimizi artırarak devam ediyoruz. Hem bu sektörde faaliyet gösteren firmalara odaklanıyoruz hem de sınırlı hizmet verdiğimiz firmalara daha kapsamlı işler sunmak için çalışıyoruz. Premium markalardan NSK markası da bu imalat sektöründe çok kullanılan takım tezgahları var. O tezgahlarda kullanılan rulmanlar konusunda bir takım ekstra aktivitelerimiz var. O aktivitelere devam edeceğiz. O konuda biraz daha kuvvetli olmak istiyoruz.” dedi.