Türkiye’deki Satış Sonrası Mühendislik operasyonlarına 2018 yılı itibarıyla ağırlık vermeye başlayan Renault Grubu, bu kapsamda Oyak Renault çatısı altında bulunan Global iş Hizmetleri Direktörlüğü bünyesinde, başta Mühendislik, Satınalma ve Pazarlama olmak üzere satış sonrası ekibi kuracağını duyurdu.

GELİŞTİRME VE İNOVASYON ÇALIŞMALARI YAPACAK

Birinci etap işe alım operasyonlarını tamamlayan Satış Sonrası ekibi, projelerin iş transferi süreçlerini de başarıyla neticelendirdi.

Grubun otomobil projeleriyle eşanlı olarak aksesuar geliştirme çalışmalarını da Türkiye’den yürütecek olan mühendislik ekibi aynı zamanda, Fransa’daki Merkez Satış Sonrası Mühendislik ekibiyle birlikte inovasyon çalışmaları da yapacak. 

İLK TOPLANTI 29 NİSAN'DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Ekibin hedefleri arasında, yüksek teknoloji aksesuarlar alanında pazarın öncülerinden olan Uzak Doğulu firmalar ile Türk firmalar arasında olası iş birliği yapılarının kurulmasına ortam sağlamak olacak.

Bu amaç doğrultusunda Türkiye Satış Sonrası Organizasyonu bilgilendirme toplantısı, 29 Nisan 2021 tarihinde geniş bir katılımla çevrimiçi olarak gerçekleştirildi.

Proje kapsamında, ağırlıklı Türkiye pazarı satış hacimleri çerçevesinde çalışan Türk aksesuar tedarikçilerine dünya pazarlarına ulaşma imkanı da sunulacak.

"TEDARİKÇİLERİMİZ GLOBAL PAZARLARA AÇILMA İMKANI BULACAK"

Renault Grubu Satış Sonrasından sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Hakan Doğu, Türkiye Satış Sonrası Organizasyonu bilgilendirme toplantısında yaptığı açılış konuşmasında "Grubumuzun otomobil projelerine yönelik satış sonrası aksesuarlarını, Oyak Renault Otomobil Fabrikaları bünyesinde kurulan Satış Sonrası Hizmetler ekibimizin Fransa’daki mühendislik ekipleriyle ortaklaşa geliştirecek olması Türkiye pazarına ve Grubun en verimli tesislerinden Oyak Renault’ya olan güvenin bir göstergesidir. Yeni organizasyonumuzla global ölçekte aksesuar ürünleri satınalma operasyonları da artık büyümekte olan Türk satınalma ekibinin katkıları ile yönetilecek." ifadelerini kullandı.

Doğu ayrıca, söz konusu gelişmenin, otomobil ve aksesuar dünyasında çalışan Türk tedarikçilerinin de uluslararası pazarlara açılmasında önemli bir fırsat oluşturacağını sözlerine ekledi.