Satış ve İletişim Ödülleri, ODD, 2018’in Gladyatörleri" ödül töreninde, otomotiv endüstrisinin başarılı çalışmalarıyla, markaları ödüllendirildi 
Buna göre, satış kategorisinin hafif ticari araç ve otomobil markası Renault oldu. 

ODD Başkanı Bilaloğlu, kur şoku ve oynaklıkla başlayan ve kendini sonrasında durgunluk olarak gösteren sürecin 2018 senesinde yalnızca otomotiv endüstrisinde değil tüm alanlardaki firmaları zorladığını söyledi. 

OTOMOTİVDE 2019 DENGELENME DÖNEMİ

Ali Bilaloğlu, süreci ekonomimiz ve otomotiv endüstrisi adına dengelenme dönemi olarak aldıklarını ifade etti.

Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD), sektördeki satış ve iletişim başarılarını ödüllendirmek ve endüstriye başarı hikayeleri verebilmek adına organize ettiği, ODD Satış ve İletişim Ödülleri’nde, 18 branşta ödül verildi.

ODD Başkanı Bilaloğlu, 2018’de otomotiv endüstrisindeki zorluklara karşın, doğru iletişim yatırımı yapan markaların amaçlanan noktalara vardığını söyleyerek, şöyle konuştu:

DEVLETİN BU DÖNEMDEKİ DESTEĞİ ÇOK KIYMETLİ

"İçinden geçilen zor dönemde, devletin, KDV ve ÖTV indirimleriyle başlayan destekleri çok kıymetli.
Yine bu dönemde, sağlanan iç pazar, ana ve yan endüstrinin  üretim ve dış satım başarısı ve sağlanan istihdam son derece değerli. 

ALT SEKTÖRLERİ ETKİLEYEN OTOMOTİV SON DERECE HASSAS

Lokomotif sektörlerden otomotiv, birçok alt sektörü de etkilediğinden, ayrıca değerlendirilmesi gereken bir konumda. 
2019 senesi, bir dizi tedbirle desteklenmesi, bu zorlu dönemde sürecin kolaylaştırılması açısından da son derece özeldir."