Kaspersky Lab, 2018’de yüzde 4 büyüdü

Kaspersky Lab, 2018’de istikrarlı bir büyüme sergilemeye devam etti ve yüzde 4'lük bir gelir artışıyla temsil ederek, 726 milyon dolar gelir elde etti.

Kaspersky Lab, 2018’de yüzde 4 büyüdü
EndüstrideAra - Haber Detay

Kaspersky Lab’ın 2018’deki büyümesini hızlandıran stratejik iş alanları arasında dijital ve kurumsal çözümler yer aldı. Şirket, dijital satışlarda (%+4) bir artış ve işletme segmentinde yüzde 16'lık güçlü bir büyüme kaydetti. Özellikle de uç nokta dışı (non-endpoint) ürün ve hizmetlerde yüzde 55 büyüme gösterdi. Genel olarak şirket, sektördeki en iyi ürün ve hizmetleri sunmasının yanı sıra en karmaşık siber tehditleri önleyen, tespit eden ve bunlara yanıt veren yeni çözümler ve teknolojiler sunarak da bu alanlarda sağlıklı sonuçlar elde etti. 

“LİDERLİĞİMİZ AÇIKÇA ORTAYA KONULDU”

2018 sonuçları hakkında değerlendirmede bulunan Kaspersky Lab CEO'su Eugene Kaspersky “2018 bizim için çok önemli bir yıldı. 2017 yılında karşılaştığımız tüm zorluklardan ve kesin iddialardan sonra şirketimizin ve çalışanlarımızın, ortaklarımızın ve müşterilerimizin güvenlerini hak ettiklerini göstermek gibi bir sorumluluğumuz vardı. Bu bağlamda, liderliğimizi açıkça ortaya koyarken, aynı zamanda bunu kanıtlamaya devam etme sorumluluğuna da sahip çıktık. Devam eden olumlu finansal sonuçlarımız bunun kanıtı. Kullanıcıların piyasadaki en iyi ürün ve hizmetleri tercih etmeleri ve kökenlerinden bağımsız olarak, siber tehditlere karşı korunma ilkemizi desteklemeleri de bunu gösteriyor.”

DİJİTAL LİSANS SATIŞLARINDA YÜZDE 8 ARTIŞ

Küresel ölçekte şirketin performansına, özellikle META (%+27), Rusya, Orta Asya, Bağımsız Devletler Topluluğu (CIS) ülkeleri (%+6), APEC (%+6) ve Avrupa (%+6) gibi diğer bölgelerde elde edilen güçlü sonuçlar sebebiyle olumlu yönde katkı bir katkı oldu. Latin Amerika'da (-%11) daha çok bölgedeki döviz devalüasyonuna bağlı bir yavaşlama oldu. Zorlu jeopolitik durum, satışların yüzde 25 oranında düştüğü Kuzey Amerika pazarında genel bir yavaşlamaya neden oldu. Bu zorluklara rağmen Kaspersky Lab, pazardaki varlığını sürdürerek ve geliştirerek; dijital lisans satışlarında yüzde 8 artış sağladı.

ZÜRİH'TE İLK ŞEFFAFLIK MERKEZİ’Nİ AÇTI

2018 yılında Kaspersky Lab, Global Şeffaflık Girişimi'ne ilişkin bir dizi önemli eylemde bulunarak ilerleme gösterdi. Özellikle BT altyapısı İsviçre'ye taşındı ve Zürih'te ilk Şeffaflık Merkezi’ni açtı. Kaspersky Lab ayrıca tehdit algılama kuralı veritabanlarının oluşturulması ve dağıtımı konusunda şirketin mühendislik uygulamalarını, Big Four Professional Services şirketi tarafından denetime tabi tuttu. Günümüzün ultra bağlı küresel manzarası, kurumlarda şeffaflığın artmasını gerektiriyor ve bu eşsiz girişim, Kaspersky Lab’ın, müşterilerine sunduğu çözümlerinin bütünlüğünü ve güvenilirliğini sağlama konusundaki kararlılığını gösteriyor. 
 

Güncelleme Tarihi: 22 Şubat 2019, 12:23
YORUM EKLE

Endaş

Aha

Dergiler