GNC Makine, gncdenal.com e-ticaret portalıyla eş zamanlı olarak mobil ortamda kullanılabilecek bir aplikasyonu da hayata geçiyor.

Söz konusu teknik servis aplikasyonu ile servis datalarının tamamını sisteme entegre etmeyi planladıklarını ifade eden GNC CNC Makine Teknolojileri Genel Müdürü Gökhan Yıldız, ST Endüstri Medya’ya şu açıklamalarda bulundu: “Yapay zeka konusu makine sanayisinde de önemli avantajlar sağlıyor. Bizim aplikasyonumuz ile alakalı olarak da, aslında birkaç sebepten dolayı bunu yaptık. Ancak en önemli sebeplerden bir tanesi müşterimize daha nitelikli, daha hızlı ve daha iyi hizmet verebilme arzumuzdur. Size bu aplikasyonu şöyle izah edeyim: Örneğin ben 24 saat çalışmıyorum. 7 gün de çalışmıyorum ama müşterilerimizden bazıları çalışıyorlar ve ciddi projelere imza atıyorlar. Makinasının bir saat durması, onlara ciddi kayıplar yaşatabiliyor. O bir saatlik durmanın altında bazen öyle basit sebepler olabiliyor ki yani bir düğmeye basması veya bir şeyi kaldırması, indirmesi bile sorunu çözebilecekken maalesef kayıplara neden olabiliyor… Bu tarz müşterilerin de yapabileceği birçok servis operasyonu var fakat bilemedikleri için müdahile etmek istemiyorlar. Biz yapay zekamız sayesinde, kendi teknik servis datalarımızın tamamını sisteme entegre ettik. Siz daha soruyu sorarken size soruyla alakalı alternatif çözümlerle birlikte ve en sık karşılaşılan çözümlerle birlikte çözümleri sunuyor olacağız. Bir de kendilerinin çözebilecekleri problemleri de orada başlıklar halinde sıraladık. Tabii bunlar görsel olacak; yani hem video hem fotoğraf hem de pdf olarak sunulacak. İsteyen, istediği yerden bu çözümlere ulaşabilecek. GNC Self Servis isimli aplikasyonumuzla müşterilerimize ciddi avantajlar getireceğiz.”