GNC Makina, 2019 hedeflerini belirledi

GNC Makina Sapanca’da, “GNC FUTURE 2019” kapsamında 2018 yılı değerlendirmesi, 2019 yılı yol haritası ve yıllık hedeflerini paylaştı. 

GNC Makina, 2019 hedeflerini belirledi
EndüstrideAra2

Sapanca’da 9-10 Şubat tarihleri arasında düzenlenen toplantı, GNC Makine Yönetim Kurulu’nun ve tüm GNC Makina personelinin katılımıyla gerçekleşti. İcra Kurulu Üyeleri’nin sunumlarıyla başlayan toplantıda 2018 yılı değerlendirmesi yapıldı. 2019 plan ve yol haritalarının anlatıldığı organizasyonda, Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Gökhan Yıldız, bu sene çeşitli fırsatlar yaşanabileceğini ifade etti. İş birliği ve koordinasyonun önemine değinen Yıldız “Sektörde fark yaratacağımız, yenilikçi bakış açımızla ilerleyebileceğimiz projelerimiz mevcut. Bu nedenle 2019 GNC Makina ailesi için fırsat yılı olabilir.” dedi.

"HER YIL ORTALAMA YÜZDE 80 BÜYÜDÜK"

Kurulduğu günden bu yana ciddi orandaki büyüme ivmesiyle çalışmalarında hız kesmediklerini vurgulayan Yönetim Kurulu Üyesi ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Çetinkaya ise konuşmasında mühendislik hizmetlerinin önemine değindi: “GNC Makina, ‘makina satarak’ değil, müşteriye ‘mühendislik bilgisi ve güven sağlayarak’ büyümesini sürdürdü. Her yıl ortalama yüzde 80 gibi bir büyüme ivmesi yakaladık. GNC Makina’nın ana hedefi hiçbir zaman makina satmak olmamıştır. Bu başarının ardında bizler her zaman bilgi, beceri ve deneyim ile sektöre fayda ve değer sağlamaya çalışısıyoruz.” dedi. 2019 itibariyle anahtar teslim proje hedeflerinin olduğunu da söyleyen Çetinkaya “2019 yılı hedeflerimiz arasında anahtar teslim projeler gerçekleştirmek var. Üretim yapmak, işini büyütmek, yatırımını artırmak isteyen sanayicinin tüm üretim süreçlerini projelendireceğiz. Firmaların zaman, insan kaynağı ve üretim maliyetlerinin asgari değerlere inmesini sağlayacağız.” dedi.
İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mete Tanır, geliştirdikleri yeni insan kaynakları süreçlerini, personel bazlı kariyer haritasını, çalışana özel koçluk, mentorluk sistemi ve ERP programı ile oluşturulan performans değerlendirme sistemini çalışanlarla paylaşırken, Pazarlama&Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Arzu Sabancı ise GNC’nin kurumsal marka çalışmaları ile hedeflediklerini, kanal ve segment bazlı iletişim stratejilerini ve 2019 yılında faaliyete geçecek olan GNC Makina’nın yeni markalarını aktardı.

YILDIZ GNC’LİLER ÖDÜLLERİNİ ALDI

Organizasyonun devamında ‘Yıldız GNC’lilerin plaket ve hediye takdimi gerçekleştirildi. Performans, uyumluluk, kurum bağlılığı ve yönetici kanaati gibi kriterlerin değerlendirildiği Yıldız GNC’lilerde ‘Teknik Servis’in Yıldızı’, ‘Satışın Yıldızı’ ve ‘Genel Merkezin Yıldızı’ kategorilerinde ödüller verildi. Üç personele plaketleri ve hediyeleri departman yöneticileri tarafından takdim edildi. Plaket töreninden sonra “Serbest Kürsü” bölümünde söz alan GNC Makina çalışanları duygu ve düşüncelerini paylaştı.

2019 DEĞERLENDİRME TOPLANTILARI DÜZENLENDİ

GNC Future 2019” toplantısının ikinci gününde ise satış ve teknik servis departmanları ayrı toplantı salonlarında kendi iş süreçlerini, değerlendirmelerini ve hedeflerini kapsayan toplantılar gerçekleştirdi.
 

Güncelleme Tarihi: 20 Şubat 2019, 14:51
YORUM EKLE

KRC ELEKTRO

Elesa

Dergiler