Toyota, dünyanın en saygın marka değerlendirme kuruluşlarından ABD merkezli Interbrand tarafından gerçekleştirilen "2020 Dünyanın En Değerli Markaları" araştırmasında, 51 milyar 595 milyon dolarlık marka değeriyle bir kez daha en değerli otomotiv markası olmayı başardı.

Sektöründe 2004 yılından beri birinci sırada yer alan Toyota, marka değeri ile tüm sektörler içerisinde de 2019 yılındaki yerini sağlamlaştırarak yedinciliğini sürdürdü.

Tüm dünyada her türlü ihtiyaca cevap verecek farklı araçlar üreten Toyota, düşük karbonlu bir topluma katkı sağlamak amacıyla çevreci otomobiller geliştirmek için de adımlar atmaya devam ediyor.

Bugün 16,5 milyona yaklaşan satış adediyle hibrit teknolojisinin öncülerinden olan marka, hidrojen yakıt hücreli araçları da sunarak sektöründeki başarısını taçlandırıyor.

Dünyanın geleceğine yön verecek ve toplumun en önemli ihtiyaçlarından biri olan "mobilite" çözümleriyle birçok kişini özgürce hareket etmesini ve hayatını kolaylaştırmayı amaçlayan marka, bu kapsamda geçtiğimiz günlerde tüm dünya ile aynı anda Türkiye'de de "Start Your Impossible" hareketini başlattığını duyurmuştu. (AA)